news08.net/ads.txt

ראש העיר, רחמים מלול, חוגג יום הולדת 71- צפו בקליפ המיוחד

רחמים מלול

ב-29 באפריל 1946, בדיוק לפני 71 שנים נולד ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, במרוקו. מלול המכהן מזה שבע שנים כמנהיג העיר, ידוע כאדם בעל הומור רב, הנוהג להתלוצץ הן עם חברי מועצת העיר, הן עם המנחים בבימות הבידור וכמובן עם הציבור הכללי. לרגל המאורע המיוחד קיבץ האתר “רחובות היום” מספר תמונות וקטעים לקליפ מיוחד וכאן ההזדמנות להודות למשפחת מלול על שיתוף הפעולה.

בתו הבכורה של מלול, מרב חורב, אמרה: “זכינו באבא הכי טוב בעולם, אנו מאחלים לו עוד הרבה שנים של בריאות, חיוניות ותשוקה, עשייה ציבורית ומשפחתית. אבא הטביע חותם בסביבתו הקרובה והרחוקה, חווה הרבה חוויות טובות ומעניינות, התחדשות אישית ומקצועית ונאחל לו נחת ממעשיו ומיוצאי חלציו.אוהבים אותו מאוד!”.

חורב הוסיפה: “מעבר להיותו אחד האנשים החכמים, הרהוטים והמוכשרים שאנו מכירים, מדובר באיש עם הלב הכי טוב שניתן להעלות על הדעת. ליבו נכמר אל מול מצוקות וצרכים של אנשים, הוא מתרגש למשמע צחוק של ילד, למשמע רעיון טוב, ליוזמה טובה. הדברים לא עוברים מעליו כי אם דרכו, לטוב ולרע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן