news08.net/ads.txt

ראש העיר רחמים מלול, ציין יחד עם הוריו של גיל-עד שער ז”ל את יום הולדתו במיזם “מתוק בלב” של יוחננוף

יום הולדתו של גיל-עד שער ז”ל, משלושת הנערים החטופים שנרצחו לפני כשש שנים, צוין אתמול ברשת יוחננוף במסגרת מיזם “מתוק בלב”. בין המשתתפים: בת גלים ואופיר שער הוריו של גיל-עד, ראש עיריית רחובות – רחמים מלול, איתן יוחננוף ומרדכי יוחננוף – מבעלי רשת יוחננוף, אמיתי כהן – יו”ר רשת חוויות וחבר מועצת העיר רחובות, ראש מכינת “שובו אחים” הרב רובי בראון, עו”ד רונאל ביבי ראש הגרעין ומנהל הישיבה התיכונית מצפה רחובות, אלעד חרזי סמנכ”ל סחר ושיווק יוחננוף, שחר דקה סמנכ”ל תפעול יוחננוף, דגנית שורץ מנהלת השיווק והפרסום של יוחננוף ובכירים נוספים מהנהלת הרשת.

כחלק מפעילות מיזם “מתוק בלב” הגיעו הוריו של גיל-עד, בת גלים ואופיר שער, בכדי לקדם את עמותה סאנשיין המקדמת ומשמרת את הנצחתו וערכי האחדות בעם. בחודש ינואר מתקיימת פעילות משותפת עם רשת יוחננוף במסגרתה לקוחות הרשת יכולים לתרום 10 שקלים ולקבל פצפוצי שוקולד צ’יפס מתנה ומתכון להכנת העוגיות האהובות על גיל-עד.

באירוע המיוחד הגיעו עשרות בני נוער מהמכינה הקדם צבאית “שובו אחים” ורקדו לקידוש השם בסניף. נערי המכינה, הנקראת על שמם של הנערים שנרצחו לפני כ-6 שנים בסיפור שאיחד את המדינה, דיברו עם הלקוחות וסיפרו על האפשרות לקחת חלק במיזם. אליהם הצטרפו עשרות בנות מאולפנת צביה רחובות בראשות הרב זאב כהן שחילקו עוגיות שוקולד צ’יפס למבקרים בסניף, אלה העוגיות האהובות על גיל-עד.

בת גלים שער הודתה למשתתפים על חלקם בפעילות בהתרגשות רבה והוסיפה: “עמותת סאנשיין מחזקת את האופטימיות של העם היהודי בארץ ובעולם על ידי חיבורים. ברחבי הארץ ובעולם, כולם עושים מתוק בלב, וזה הלב של העם שלנו. זו דוגמא לעשייה חיובית ונתינה לקהילה. שיתוף הפעולה עם יוחננוף מאפשר לנו להגיע לציבור יותר רחב שסיפור הנערים נגע בו”.

ראש עיריית רחובות רחמים מלול נשא דברים ואמר: “הפרויקט הזה עושה לכולנו מתוק בלב. זה מיזם חשוב עם תרומה לאחדות העם. המכינה שהוקמה ברחובות לזכרם של הנערים שנרצחו ופועלת להנצחתם ולתרומה משמעותית לקהילה שלנו לאורך כל השנה, יישר כוח”.

איתן יוחננוף, מנכ”ל ובעלים של רשת יוחננוף, הוסיף: “אנחנו שמחים לקדם פעילות מתוקה יחד עם לקוחות הרשת, פעילות שמחזקת את האחדות בעם. הסיפור הטרגי של הנערים איחד את כולם ועד היום הוא מנוע לשינוי חברתי חיובי. תרומה לקהילה היא חלק חשוב בתפיסת הרשת המשפחתית, ואנו שמחים לקחת חלק בפרוייקט”.

(בתמונה: עו”ד רונאל ביבי ראש הגרעין ומנהל הישיבה התיכונית מצפה רחובות, אלעד חרזי סמנכ”ל סחר ושיווק ביוחנוף, הרב רובי בראון ראש מכינת “שובו אחים”, אמיתי כהן יו”ר רשת חוויות וחבר מועצת העיר רחובות, איתן יוחננוף מנכ”ל ומבעלי רשת יוחננוף, רחמים מלול ראש עיריית רחובות, בת גלים ואופיר שער, מרדכי יוחננוף מבעלי רשת יוחננוף, שחר דקה סמנכ”ל תפעול רשת יוחנוף, דגנית שורץ מנהלת השיווק והפרסום של רשת יוחננוף ונערים ממכינת “שובו אחים” שלקחו חלק באירוע המרגש).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן