news08.net/ads.txt

ראש העיר רחמים מלול, צילצל לחברי המועצה וביקש להצביע בעד הרב הספרדי

רחמים מלול

הערב (ראשון) צפויה מועצת העיר להצביע בעד מינויו של רב ספרדי לעיר – זה יקרה במהלך ישיבת המועצה בה ביקשו גיורא בן ארי ושי קזיוף להביא את ההצעה לסדר ולאחר שראש העיר, רחמים מלול, צילצל אישית אל חברי המועצה.

“זו הפעם הראשונה שראש העיר מבקש זאת, מזה שלוש שנים הוא לא צילצל אישית ולא ביקש דבר”, אמר אחד מחברי המועצה.

סוגיית הרב הנוסף צפויה לדין ודברים בין הנוכחים, חרף ההתנגדות שיש לחלק מהחברים בסוגיה. כידוע, ההצעה חייבת לעבור את אישור המועצה זאת בעקבות המכתב שנחשף ב”רחובות היום” ב-21 בפברואר אשר נשלח על ידי שר הדתות, דוד אזולאי אל ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, בו הוא מעלה מספר תהיות סביב מינויו של רב ספרדי ראשי לעיר, אותו ביקש מלול לקדם. מתוך הדברים ניתן להסיק כי העירייה תיאלץ לשאת במרבית העלויות להעסקתו של הרב הספרדי.

ישיבת מועצת העיר (ארכיון)

לדברי השר אזולאי “נוכח העבודה שהעירייה מתכוונת לממן את שכרו של רב העיר לפחות בחמש השנים הקרובות בשיעור של 75%, הרי שמצד הבחינה התקציבית יקל עלינו לאשר את המבוקש בכפוף לכך שתתקבל החלטה על ידי מועצת העירייה הנוכחית. החלטה בעניין התקבלה על ידי מועצת העירייה בקדנציה הקודמת בתאריך 21.9.11 ומניסיון בערים אחרות יש צורך לאשרר את ההחלטה של העניין שוב”.

השר התייחס לעובדה לפיה המועצה הדתית שרויה במצב של תכנית הבראה ובתוך כך את העובדה כי העירייה חייבת למועצה כ700 אלף שקלים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן