news08.net/ads.txt

ראש העיר, שמואל בוקסר הודיע: “שכבות א’-ו’ בנס ציונה ילמדו 5 ימים. לא פחות”

מתווה הלימודים המתגבש עדיין לא אושר ע”י הממשלה, אך ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר עדכן מבעוד מועד, כי כל עוד המתווה המסתמן יאושר, בעירייה ערוכים ליישום המתווה העירוני בתוך 48 שעות מרגע אישור החזרה.
“בראש ובראשונה, שכבות א’-ו’ בנס ציונה ילמדו 5 ימים. לא פחות”, אמר בוקסר. ולהלן פירוט המתווה לאחר פגישה עם מנכ”לית העירייה, מנהלת אגף החינוך, מנהל מח’ בתי הספר וועד ההורים היישוביים.
 מתווה החינוך המסתמן מדבר על חזרה של כיתות א’-ב’ לכיתות מלאות, ג׳-ד׳ למידה בקפסולות וחזרה של כיתות ה’-ו’ לבתי הספר לשלושה ימים לפחות בקפסולות. בעירייה החליטו להקדים ולהיערך ונבנה מתווה עירוני: כל ילדי היסודי- כיתות א’-ו’ יחזרו לחמישה ימי לימוד.
בשבוע האחרון מיפו את כלל המתקנים הציבוריים האפשריים והצליחו לשבץ את כל (!) כיתות ה’-ו’ בעיר. נרכשו עוד ריהוט, תקצבו מערך הסעות לפי הצורך ואף ממשיכים לגייס תומכי הוראה (עד היום גויסו מעל 120).
 המתווה המסתמן לשכבות י”א-י”ב, למידה היברידית הכוללת יומיים בבי”ס. כאשר המתווה העירוני – לפחות שלושה ימי למידה בבית הספר ויהיו מגמות שיגיעו לארבעה וגם חמישה ימים.
ראש העיר, שמואל בוקסר: “אני שמח לסכם את השבוע עם תכנית ‘מתאוורים ונהנים’ לכיתות ה’-ו’: כ- 1,300 תלמידים משכבות ה’-ו’ לקחו השבוע חלק בפעילויות ספורט בבי”ס, סדנאות מדע באשכול פיס ואימוני כושר אישיים לתלמידי החינוך המיוחד ותלמידים שאינם מגיעים לבתי הספר. מרכז הלמידה העירוני בשיתוף עם מחלקת הנוער ממשיך לפעול עבור התלמידים. אנחנו נמשיך לעבוד ללא הפסקה, לפצח את הקשיים ולדאוג לפתרונות הטובים ביותר, בימים מורכבים אלה, ולעוד שיבואו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן