ראש העיר שמואל בוקסר: לא נעלה את הארנונה לתושבים בנס ציונה

ישיבת מועצת עיר תתבקש לאשר החלטה לפיה מלבד העדכון האוטומטי המתחייב בחוק של תעריפי הארנונה- לא תעלה הארנונה למסגורים בנס ציונה

חברי המועצה קיבלו היום, 22.5.24, זימון למליאת מועצת עיר שתתקיים בתחילת החודש הבא (יוני), במסגרתה יעלה ראש העיר את הצעתו שלא להעלות את הארנונה למגורים בשנים 2024-2025.

ראש העיר שמואל בוקסר:

“המשפחות והעסקים הקטנים מתמודדים עם נטל יוקר המחיה אליו נוספו מאז ה-7 באוקטובר אתגרים רבים כתוצאה מהמלחמה. התפקיד שלנו בעת הזו הוא לסייע לתושבים ולהקל עליהם. לכן, ביקשתי לכנס ישיבת מועצת עיר, במטרה לאשר החלטה לפיה מלבד העדכון האוטומטי המתחייב בחוק של תעריפי הארנונה- אנחנו לא נעלה את הארנונה למגורים”.

תעריפי הארנונה למגורים בנס ציונה הם הנמוכים ביותר מבין הערים בנפת רחובות. בשנת 2024 תעריף משוקלל למ”ר עומד ברחובות על 69.51 ₪, בראשל”צ על 62.43 ₪, ביבנה על 52.99 ₪, ובנס ציונה עומד על 52.05 ₪ בלבד. מדובר בתעריף שמלבד תוספת ההצמדות על פי חוק, לא עלה בחמש השנים האחרונות.

בישיבת מועצת העיר יתבקשו חברי המועצה שלא להעלות ארנונה למגורים ולעסקים קטנים, מעבר לתוספת הקבועה בחוק. ולאשר רק את השוואת תעריפי הארנונה לתעשייה בפארק המדע – לתעריפים הנגבים בשטח הפארק ע״י עיריית רחובות.

הודעת ראש העיר מגיעה למרות קריאת שר הפנים, משה ארבל, לראשי הרשויות לפעול להעלאת תעריפי הארנונה בשל המשימות הרבות המוטלות עליהן ועל מנת לאפשר את מימון פעילויותיהן הרבות.

 

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן