news08.net/ads.txt

ראש ישיבת איילת השחר באילת בקריאה: “לעשות הכול כדי שהממשלה לא תקום”

לפני האזהרה החריגה של ראש שב”כ מפני שיח מסית ש”עלול להוביל לפגיעה בנפש”, פרסמו כמה מבכירי רבני הציונות הדתית, ביניהם הרב יוסי רודריגז, ראש ישיבת איילת השחר באילת, מכתב שבו קראו לעשות כל שניתן כדי למנוע את הקמת ממשלת לפיד-בנט. 

ביום רביעי שעבר, ליל ההכרזה של יו”ר יש עתיד יאיר לפיד על כך שעלה בידו להרכיב ממשלה, פרסמו עשרות רבנים בימין, בהם כמה מבכירי הציונות הדתית ובכללם הרב יוסי רודריגז, קריאה לעשות כל שניתן כדי למנוע את הקמת ממשלת השינוי של לפיד ונפתלי בנט והוסיפו כי “זה לא מאוחר מדי, זה בהחלט אפשרי”.
הרבנים הסבירו כי הממשלה הנרקמת “תפגע בדברים היסודיים ביותר בענייני דת ומדינה שהיו מקובלים מאז קום מדינת ישראל ועד היום על ידי כל ממשלות ישראל”. הם ציינו כי “ייפגעו גם ענייני הביטחון ששייכים לעצם קיומנו”, שכן הממשלה “נשענת על תומכי טרור”. בין החותמים על הקריאה היה גם הרב שמואל אליהו, נבחר ציבור ועובד מדינה, המכהן כרבה של צפת וכחבר מועצת הרבנות הראשי.
מבלי להתייחס לדברים ספציפיים, פרסם אתמול ראש שב”כ ארגמן הודעה אזהרה חריגה שבה הביע חשש מההקצנה בשיח הציבורי בתקופה האחרונה. ארגמן ציין כי ייתכן שיהיו אנשים שיפרשו אמירות מסוימות כקריאה לפגיעה פיזית.

 

כזכור, בהפגנה שנערכה בכנס לשכת עורכי הדין באילת לפני מספר ימים, הגיע הרב יוסי רודריגז, ראש ישיבת איילת השחר באילת, שקרא לחברי הכנסת ניר אורבך, איילת שקד ועידית סילמן, להימנע מכניסה לממשלה אותה כינה “טעות היסטורית”. “אל תעשו את הטעות הזאת, אל תכנסו לבור שכורים לכם. אל תתפתו לדיבורים על אחדות ולציור שמנסים למכור לכם”, קרא הרב בהפגנה לחברי הכנסת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן