news08.net/ads.txt

ראש ישיבת תורת החיים התחייב לפצות כספית אישה לאחר שגרם לה להתגרש מבעלה בטענה שרוח הקודש “התגלתה אליו”

הפרשה שעוררה סערה באזור השפלה: הרב הבכיר, האישה הנשואה ו”רוח הקודש” | כתב כאן חדשות, רועי שרון, חשף אמש (שני) כי אישה נשואה פנתה לרב העיר צפת שמואל אליהו, בתלונה נגד הרב שמואל טל, ראש ישיבת תורת החיים ביישוב יד בנימין. לדבריה, טל קיים איתה קשר אישי פסול ואף גרם לה להתגרש מבעלה לאחר שטען כי “התגלתה אליו רוח הקודש”.

האישה האמינה לו, התגרשה, ובהמשך חזרה לבעלה. הרב שמואל טל הודה בפני הרב אליהו בחלק מהטענות. לדברי האישה, הרב טל התחייב לפצות אותה כספית, אך עתה הוא מתנער מכך. לפני כמה שבועות הקים הרב אשר וייס בית דין מיוחד ובו שלושה רבנים, אשר דן בטענותיה ויקבע אם הרב טל ראוי להמשיך לכהן כראש ישיבה וראש קהילה.

במכתב שפרסם וייס לפני שבועיים הוא קרא למי שיש בידו מידע על התנהלות בעייתית של הרב שמואל טל למסור עדות בפני בית הדין עד לסוף השבוע הקרוב. עד כה הגיעה לרב וייס לפחות עדות אחת. גורמים המצדדים במתלוננת טוענים כי הרב וייס פסול לשפוט בפרשה בשל סרטון ששלח בעבר ובו הוא מדבר על שמואל טל כעל ידידו וכאיש ראוי, ולכן הוא צפוי לזכות אותו מהתלונות נגדו. מטעמו של הרב שמואל טל נמסר בתגובה: הדברים לא מדוייקים ומהווים נזק לרב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן