news08.net/ads.txt

ראש מועצת באר יעקב בפניה נרגשת לנשות השירות הפסיכולוגי| “חשנו צער עמוק על האובדן למשפחות”

ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן, החליט להודות בשמו ובשם התושבים על פועלם של נשות השירות הפסיכולוגי חינוכי, אשר התמודדו בשבועיים האחרונים עם שלושה מקרים טרגיים של אובן חיים ופציעה קשה.

ראש המועצה, גוזלן: “כולנו, כל תושבי באר יעקב חשנו צער עמוק והבענו את תנחומינו על האובדן למשפחות. במקרים עצובים כאלה, בין השאר תפקיד צוות השפ”ח הוא לתת תמיכה למעגלי הפגיעה השונים, בשיתוף פעולה עם מחלקת הרווחה, הצוותים החינוכיים, הקהילה ומשפחות הנפגעים. המטרה לתמוך ולעזור עד כמה שניתן למשפחות ולצוותים החינוכיים ברגעים הקשים ומאתגרים. החודש כאמור, פעל הצוות בארבע מסגרות חינוכיות שונות בישוב, אשר התמודדו עם מקרים של אובדן חיים ופציעה קשה. הצוות התמודד עם פטירת תינוק, פטירת תלמידה, ופציעה קשה בתאונה של אמא לילדים במערכת החינוך. לאירועים קשים מסוג זה יש השפעה על הקהילה כולה מעבר לפגיעה האנושה במשפחות.
הסיוע המקצועי של צוות השפ”ח המיומן בישוב תרם תרומה חשובה לחוסן הנפשי והיכולת להתמודד עם מצבים קשים מסוג זה בקרב המשפחות והקהילה. זו גם הזדמנות לחזק את צוות שפ”ח ולהודות לו על פעילותו בישוב. חשוב לכולנו להביע תמיכה, להודות, לעודד ולחזק את אנשי המקצוע המתמודדים עם מצבים של אובדן, וצוות השפ”ח שלנו, כמו גם מחלקת שרותי הרווחה ומחלקת החינוך, עשו זאת לא רק במקצועיות ראויה לשבח, אלא עם המון רגש ואכפתיות. אני כולי תקווה שלא נדע יותר מאסונות בלב ובנפש. אך זה המקום להודות לכן בשמי ובשם משפחת תושבי באר- יעקב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן