news08.net/ads.txt

ראש מועצת באר יעקב דרש ממנכ”ל משרד הבריאות: “בשום אופן לא ייקלט חולה קורונה בביה”ח שמואל הרופא לפני מיצוי כלל האפשרויות”

ניסים גוזלן, ראש מועצת באר יעקב, נפגש עם מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, יחד עם צוות הנהלת משרדו, סגן המועצה ג’קי גונגרדי, מנהלת לשכה, נטלי צ’רכי מסורי, שהיא גם מקדמת הבריאות היישובית ומ”מ ראש עיריית ראשל”צ, ליאל אבן זוהר.

מנכ”ל משרד הבריאות ציין כי זו הפגישה הראשונה שהוא מקיים עם ראש עיר בנושא הקורונה.

בתחילת הפגישה ראש המועצה הביע את מחאתו וכעסו על קבלת ההחלטה החד צדדית לבודד חולי קורונה בביה”ח הגריאטרי שמואל הרופא. מנכ”ל משרד הבריאות סקר בפניי ראש המועצה את תכנית ההיערכות הלאומית לפיה קיימת פריסה ארצית של מחלקות לבידוד וטיפול בכ-30 בתי חולים ציבוריים, כגון ביה”ח יצחק שמיר (אסף הרופא), תל השומר, איכילוב וכדומה, דרשת גוזלן התחייבות לפיה 30 בתי חולים אלה הם יהיו המעגל הראשוני לקליטה וטיפול בחולי קורונה – ובשום אופן לא ייקלט חולה קורונה בביה”ח שמואל הרופא לפני מיצוי כלל האפשרויות העומדות בפני משרד הבריאות בבתי החולים הציבוריים.

גוזלן הודיע: “מובן לכל, כי במידה וחס וחלילה, מחלת הקורונה תתפשט בישראל בצורת מגיפה, באר יעקב, כמו שאר הערים בישראל, תעשה ככל שבידיה לסייע לממשלת ישראל ולמשרד הבריאות מתוך אחריות לאומית וציבורית. אמשיך לעקוב מקרוב אחר כל התפתחות ולעדכן אתכם, בתקווה שלא נגיע לרגעים האלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן