news08.net/ads.txt

ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן: מחר לא ייפתחו גני הילדים

מכה קשה להורים: מנתונים שהתקבלו במועצת באר יעקב על ידי מנהלת גני הילדים ומדיון שהתקיים עם סגן מחזיק תיק החינוך מוטי פרנקו ומנכ”ל המועצה, עולה כי בחמישה הימים האחרונים החליפה המועצה עשרות גננות של משרד החינוך באמצעות הסייעות, זאת מאחר וישנן גננות המתגוררת בערים אדומות או גננות שנאלצו להיעדר מסיבות אחרות.
משרד החינוך לא הצליח לדאוג למחליפות מטעמו ולמועצה מתברר כי היה חשוב לבצע את ההחלפה במקומם על מנת לפתוח  את גני הילדים בשבוע זה, כבר מיום ראשון.
ניסים גוזלן אמר: “חשוב לנו לאפשר לילדים חזרה לשגרה רצופה ולכם ההורים חזרה שקטה למקומות העבודה. יחד עם זאת, מבחינה שערכנו, ההתעקשות לפתוח מחר את גני הילדים תוביל לכך שעשרות סייעות ישובצו בניגוד להנחיות משרד החינוך והבריאות (שיבוץ של עד 3 גנים בשבוע).
מאחר ואיננו מעוניינים לעבור על ההנחיות ובטח שלא לסכן את ילדכם בהדבקות המוניות, ולמרות ניסיונותינו הרבים, מחר לא ייפתחו גני הילדים. פניתי למשרד החינוך לאפשר קיומם של לימודים בזום מחר על ידי הגננות על מנת להמשיך את רצף הלמידה והשגרה לילדים עד כמה שניתן. לצערי, הדבר נתון להחלטת משרד החינוך ולכל גננת לפי שיקול דעתה.
הודעות מסודרות יצאו על ידי הגננות. לקראת השבוע הבא אקיים הערכת מצב מחודשת יחד עם כלל הגורמים ונציגות ההורים ונעדכן בשנית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן