news08.net/ads.txt

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון: הוריתי לפתוח את המקלטים

צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים בדקות אלו סיוע ראשוני ל-6 נפגעים בהכרה כתוצאה מהנפילה והאזעקה באשדוד. יצחק פונפנדר חובש באיחוד הצלה סיפר: “מדובר ברסיסי נפילה שגרמו לנזק לחנויות במרכז מסחרי ולבהלה. כתוצאה מכך אחד מעוברי האורח נפצע קל עד בינוני ו-5 נפגעים קל. בסיוע חובשים נוספים וצוותי חוס”ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לנפגעים”.

אילן בר שלום נהג מונית ממוניות יהונתן באשדוד סיפר: “ניצלתי בנס, עמדתי ברמזור שלפני מקום הפיצוץ. בדיוק התחלף הרמזור כשאם אני ממשיך קדימה – אני נפגע. למזלי לא הספקתי לעבור את הרמזור – וניצלתי”. כוחות גדולים של הצלה ומשטרה במקום”.

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון: “בדקות האחרונות נורה מטח רקטות אל עבר אשדוד ואשקלון…רסיסי יירוט נפלו באשדוד ונרשמו 2 פצועים קל. הוריתי לפתוח את המקלטים ביישוב. אנא שמרו על עצמכם והגבירו ערנות”.

שוטרים וחבלני המשטרה הוזעקו לזירת נפילה באשדוד. כוחות המשטרה סגרו את זירת האירוע ובשלב זה מבצעים את משימתם להסרת הסכנה במקום, טיפול חבלני המשטרה בפריט הרקטי וחלקיו באופן מקצועי למניעת פגיעה בנפש והשבת החיים למסלולם במקום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן