news08.net/ads.txt

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון: “לא קלה היא דרכנו, אך עלינו להתעלות”

תושבי גן יבנה ואשדוד ושאר יישובי הדרום חוו שבת מתוחה לאחר ירי כבד מרצועת עזה. קצת לאחר חצות נשמעו אזעקות ביישובים רבים ברחבי ישראל. במד”א דיווחו כי לא נרשמו נפגעי גוף מרקטות, אולם 10 אנשים נפגעו בדרכם למרחב המוגן. בצומת גן יבנה נרשם דיווח  על פגיעה בשטח פתוח ונפילות של רסיסים. רגע לפני חג השבועות, ראש המועצה, דרור אהרון מחזק את ידיהם של תושבי היישוב: “הסוד הגדול שלנו, סוד כוחנו, הוא באחדותנו”.
ראש המועצה, דרור אהרון: “תושבים יקרים, משפחתי, חבריי, ידידיי, חיילי צה”ל, כוחות הביטחון והרפואה ולכל עם ישראל.
אנו נמצאים בעיצומם של ימים לא פשוטים, אנו מתמודדים עם מצב חירום ביטחוני בגבולותינו ומתמודדים עם מצב מיוחד בארץ פנימה
לא קלה היא דרכנו, אנחנו מתוחים, לחוצים ולעיתים כועסים יותר מהרגיל,  מעבר לשנאה ולכעס, לזכור ולקדש את החיים ולזכור שבכל אחד מאיתנו יש גם טוב, להבליט אותו ולהביס את החשיכה מסביב.
העם היהודי כולו מציין היום את חג השבועות, חג הקציר והאסיף, חג מתן תורה, גם בימים קשים מעין אלה הסוד הגדול שלנו, סוד כוחנו, הוא באחדותנו ואת זה האויבים שלנו יודעים, ואת זה הם מנסים לפרק – הם לא יצליחו. אני שולח לכל בני עמנו ולכל אזרחי ישראל ברכת חג שמח, חג של אהבה ואחדות, אני רוצה להודות בשם כולנו לחיילי צה”ל, למשטרה, לשב”כ ולכל כוחות הביטחון והרפואה ששומרים עלינו יום ולילה, בנחישות וברגישות, באמונת הדרך ובתחושת שליחות – תודה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן