news08.net/ads.txt

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון: “דין שדרות כדין תל אביב”

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי מתח ביקורת קשה על החלטת הקבינט להכריז על הפסקת אש. “מי שישלמו שוב את המחיר הם תושבי העוטף”. בעקבות כך, ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון, הביע סולידריות לעוטף עזה והעלה רשומה בחשבונו הפרטי בפייסבוק: “דין שדרות כדין תל אביב”. 

“הפסקת האש שהוסכמה בין ישראל לארגוני הטרור בעזה בתיווך המצרים ללא תנאים, מוכיחה שלמרות הגיבוי ואורך הרוח והגבורה שתושבי הדרום מגלים זה 20 שנה, כנראה שראש הממשלה נתניהו וממשלת ישראל לא באמת רוצים להכריע את החמאס ומעדיפים שקט זמני לתושבי המרכז על חשבונם של תושבי עוטף עזה והדרום שימשיכו לסבול מהטרור”, תקף דוידי. לדבריו, “לצערנו מי שישלמו שוב את המחיר הם תושבי העוטף ושדרות”.

בתוך כך, גבי גאון, שהיישוב שלו גם ספג טילים בסבב הנוכחי, שיתף בפייסבוק הפרטי שלו תמונה “דין שדרות כדין תל אביב”, עם תגובתו “תומך ומזדהה עם חברי אלון דוידי ראש עיריית שדרות ותושביה היקרים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן