news08.net/ads.txt

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון לדיירי מתחם השיכונים הוותיקים: "המצב רק הולך ונהיה גרוע"

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון התייחס לפני זמן קצר למצוקה של דיירי מתחם השיכונים הוותיקים וטוען כי בעיות התשתית החמורה מצריכה בנייה מחדש. "נחוש לקדם את התכנית בכל כוחי כפי שפעלתי עד כה. ואנו מתקדמים בכדי לאשר את התכנית עד סוף השנה".
"אין זה סוד שהשכונה ותושביה יקרים מאוד לליבי. שנים רבות לא נעשה דבר והמצב רק הולך ונהיה גרוע". התייחס ראש המועצה גבי גאון לדיריי השכונה. "מאמין שטיפול נקודתי לא מתאים לשכונה ובעיותיה. הדרך היחידה לטפל באמת בשכונה, שלא תעמוד חלילה במצב של רעידת אדמה, שסובלת מבעיות תשתיות חמורה, ללא פתרון של חניות ועוד, היא באמצעות בנייתה מחדש! עבדנו קשה בשנתיים האחרונות והצלחנו לקבל אישור מראש הממשלה ומראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, חיים אביטן, לבצע פרויקט של פינוי בינוי ולהקים מחדש את השכונה. סך הכל זכו בתקציב 7 רשויות מתוך 257 רשויות. זהו הישג בלתי רגיל עבור השכונה והמושבה".
גאון ציין כי לפני מספר חודשים הממשלה השקיעה מיליוני שקלים לשם גיבוש צוות ניהול מקצועי של אדריכלים, יועצים והכל תוך תהליך שקוף של שיתוף הציבור. בפוסט גאון התייחס לצוות שנבנה ממיטב אנשי מקצוע ובעלי ניסיון של בניית שכונות במסגרת התחדשות עירונית. "הצוות עובד לקדם תכנית איכותית ולאחר שתאושר על ידכם ייבנו בניינים חדשים, מוסדות ציבור, תשתיות חדשות, דירה חדשה עם ממד, מרפסת וחניה תת קרקעית לכל אחד ואחת מבעלי הדירות".
בעקבות כך בתאריך 3/2/21 התקיים המפגש הראשון (בזום) וביום שלישי שעבר, 1/6/21, התקיים מפגש תושבים שני (בזום) בהשתתפות ראש המועצה, נציגי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, היועצים המקצועיים והחברתיים, תושבי המתחם ובעלי הדירות. את סיכומי, המצגות והקלטות המפגשים תוכלו למצוא באתר המועצה בקישור הזה.
"חשוב לי להדגיש, אני נחוש לקדם את התכנית בכל כוחי כפי שפעלתי עד כה". הבהיר גאון. "אנו מתקדמים בכדי לאשר את התכנית עד סוף השנה. הכל כמובן תלוי בהסכמתכם כבעלי הדירות. למרות שלפרויקט כזה יש תהליך ואת הזמן שלו, הצוות ואני פה עומדים למענכם עד שנצליח בעזרת השם להקים שכונה חדשה ויפה לתפארת מדינת ישראל".
.
למידע ופרטים נוספים מוזמנים לפנות אל כליל, יועצת חברתית המלווה את התהליך, בטלפון 052-8783819.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן