news08.net/ads.txt

ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו, יצא למילואים: “תגובות טבען לגרור תגובות”

80 ימים במהלך השנים משרת ראש המועצה האזורית נחל שורק, במילואים. 80 ימים הוא מקדיש לכלל עם ישראל, שם הוא משמש סמחט, בחטיבת המילואים.

היום (שני) יצא למילואים שוב, אלא שהפעם המצב הביטחוני, כך עושה רושם, מסלים. “לעולם לא ניתן לצפות לאן דברים יתגלגלו”, אמר אסקוזידו לחדשות אפס שמונה, “תגובות טבען לגרור תגובות – ולעולם לא ניתן לצפות מה יהיו התוצאות, נמתין ונראה”.

מועצת נחל שורק פרסמה רשומה וציינה: “ראש המועצה – אלי אסקוזידו ומטה המועצה נמצאים בקשר רציף עם גורמי פיקוד העורף. נכון לעכשיו אין שינוי בהנחיות ההתגוננות באזורנו. אנו שבים ומתזכרים, בעת הישמע אזעקה יש לפעול עפ”י הנחיות פיקוד העורף ולשהות במרחב מוגן 10 דקות. מידע נוסף וחומרי הסברה בנושא חירום זמינים עבורכם באתר פיקוד העורף ובאתר המועצה תחת לשונית חירום. מוקד המועצה זמין עבורכם 24/7 בטלפון: 08-8634222″

כידוע, בעקבות הירי לאזור השרון, שאירע לפנות בוקר, קיימת הסלמה בדרום. צה”ל צפוי לתקוף ויישובי הדרום נערכים לערב מתוח ולא פשוט כלל. בתוך כך, צה”ל הכריז על גבול הדרום בעוטף עזה כשטח צבאי סגור והורה לתושבים ולנהגי משאיות שעובדים במקום לעזוב את האזור. צה”ל עדכן את תושבי העוטף כי פיצוצים יישמעו כחלק מתקיפת הכוחות ברצועת עזה, וכן התריע בפניהם לשמור על עירנות במקרה של צבע אדום.

דובר צה”ל רונן מנליס אמר כי הרמטכ”ל סיים הערכת מצב עם ראש השב”כ, אלוף פד”ם, ראש אמ”ן, ראש אמ”ץ, מח”א וקיים הערכות מצב טלפוניות עם הדרג המדיני. מנליס דיבר על גיוס כוחות בעקבות המצב המתוח. “אנחנו מקפיצים שתי חטיבות חי”ר ושריון שנמצאות באימונים ומפקדת אוגדה למרחב פיקוד דרום, ומבצעים גיוס מילואים להשלמות במערכים ספציפיים, בהם מערך כיפת ברזל, מערך ההגנה האווירית ומערך המודיעין. אנחנו מוכנים למגוון רחב של תרחישים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן