news08.net/ads.txt

ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו, מונה לנציג השלטוו המקומי בקרן לשטחים פתוחים

ראש המועצה, אלי אסקוזידו, מונה  להיות נציג השלטון המקומי בקרן לשטחים פתוחים. אסקוזידו נבחר על-ידי שר הפנים אריה דרעי, ושר האוצר משה כחלון.

מדובר על קרן שהוקמה בשנת 2012 לפי חוק רשות מקרקעי ישראל שבו נקבע כי אחוז אחד מההכנסות של רשות מקרקעי ישראל יוקצה בכל שנה לטובת פרויקטים שנועדו להגן על השטחים הפתוחים ושמורות הטבע בישראל.

התקציב משמש לטובת פרויקטים לפיתוח ושימור סביבתי של פארקים גדולים ואזורי נופש מטרופוליניים שישמשו את הציבור כריאות ירוקות וכאתרי נופש, תיירות וספורט.
וכן של שטחים פתוחים שיש להם חשיבות לשמירה על המגוון הביולוגי והמערכות האקולוגיות בישראל כגון שיקום נחלים, טיפוח אגנים ירוקים וטיפול בקרקע מזוהמת ובהגנה על מצוקים ימיים והנגשת חופים למען הציבור. בין הפרויקטים המוכרים של הקרן: פארק ירוחם,פארק אריאל שרון, פארק נחל באר שבע, שיקום השריפה בכרמל ועוד. גמליאל: ״האפשרות שניתנה לי במינוי להשפיע ולקדם את התחום החשוב הזה גם במישור הארצי מרגשת אותי מאוד״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן