news08.net/ads.txt

ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי: “התושבים מתנהגים בהתאם, אני גאה בהם!”

פרויקט פסח 2020 | חג הפסח, המסמל חירות, נפתח בצל נגיף הקורונה והערב – נקיים ליל סדר מיוחד בו הגרעין המשפחתי שר מסביב לשולחן, עם כוס היין המחכה לבואו של אליהו הנביא. לכבוד כך, במערכת חדשות 08 שמחים לברך אתכם, תושבי קריית עקרון, בהקדשה חמה של ראש המועצה, חובב צברי.

ראש המועצה, חובב צברי: “אני רוצה לומר לתושבי קריית עקרון, שהם מתנהגים בהתאם ואני גאה בהם. תקופה לא פשוטה ומורכבת אך נעבור אותה. אני חושב שהמתנדבים הרבים שהגיעו, לבוא ולעזור לכל הקשישים שנמצאים במועצה – בחלוקת המזון, בסיוע הנפשי, האלמנטרי וכזה או אחר, ברוכים!. ובאמת המועצה כמו תמיד קהילה משפחתית, איכותית. אז כמובן אני רוצה לאחל חג שמח וכשר, לומר להם שלא יהיו מוטרדים יותר מדי, אנחנו נעבור את התקופה הזו, זה תלוי בכל אחד ואחת מאיתנו שישמור בראש ובראשונה באחריות אישית על מרחק והיגיינה כמו שצריך ואז נוכל לחזור לשגרה. נכון שהפסח עושים רק עם המשפחה הגרעינית אבל יבואו ימים טובים יותר בזכות זה שנשמור על עצמנו ועל הקרובים שלנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן