news08.net/ads.txt

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו: “התחושה בעיר היא של אבל כבד”

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו: “אופקים כואבת ואבלה את מותם הטראגי של חמישה מתושבי העיר ביממה האחרונה בתאונות דרכים מחרידות. התחושה בעיר היא של אבל כבד”.

“בלתי נתפס שבתוך יממה אנו מאבדים חמישה מתושבי העיר בתאונות מחרידות. שושנה גלושטיין, שנהרגה עם בנותיה חיה שרה וחנה, בתאונה בירושלים, הייתה מורה אהובה ויקרה. יואב חדרי וחנוך טלקר היו דמויות אהובות בעיר, והסיוע לזולת היה חלק בלתי נפרד מהם. לצערי בנסיבות אלו קיפחו את חייהם, כשביקשו להגיש עזרה לנפגעי תאונה אחרת. צוותים מטעם האגף לשירותים חברתיים בעירייה עומדים לרשות המשפחות, ומציעים כל סיוע אפשרי כדי להתמודד עם האסון הנושא שפקד אותן ואת העיר כולה. ליבנו עם המשפחות היקרות”.

אתמול בסביבות השעה 20:30 התקבל דיווח במוקד זק”א על אוטובוס שפגע בתחנת אוטובוס. צוותי הצלה מד”א וזק”א שהגיעו למקום טיפלו במספר נפגעים בהם 3 הרוגות אשה בהריון מתקדם ובתה בת ה-3, וכן ילדה בת 7. דובי ויסנשטרן מנכ”ל זק”א שפיקד על הזירה, אמר “מדובר בתאונה קשה מאוד. המקום היה נראה כמו זירת פיגוע, הפצועים שכבו מתחת לאוטבוס חלקם היו לכודים, עוברי אורח ומתנדבים חילצו את רוב הנפגעים. לצערי אם ובתה הקטנה היו לכודים בחלק האחורי של האוטובוס כשהן סובלות מפציעות קשות ומותם נקבע במקום. לאחר שהכיבוי הרימו את האוטובוס אותרה עוד ילדה כבת 7 עם פגיעה רב מערכתית כשהיא ללא רוח חיים. מתנדבי זק”א עוסקים במלאכת הקודש של איסוף הממצאים בזירה”.

במד”א עדכנו כי רק לאחר הרמת האוטובוס, נמצאה מתחתיו הילדה – כבת 7 – ללא סימני חיים ופאראמדיקים של מד”א קבעו את מותה.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח שערי צדק והדסה עין כרם, 6 פצועים, בהם 1 במצב קשה (צעירה כבת 21), 2 פצועים בינוני, בהם ילד כבן 6 ושלושה פצועים קל, בהם ילד כבן 4 ותינוקת כבת שנה.

הפאראמדיקים של מד”א נתנאל ליפשיץ ובר עזר סיפרו: “מדובר בתאונה מזעזעת, מתחת לחלקו האחורי של האוטובוס ראינו אשה כבת 30 ופעוטה כבת 3 שוכבות מחוסרות הכרה, עם חבלות קשות, ביצענו בדיקות רפואיות, הן היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן, מתחת לאוטובוס נלכדה ילדה כבת 7 שלא ניתן היה להגיע אליה, היא הייתה מחוסרת הכרה ולאחר הרמת האוטובוס היא חולצה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. על המדרכה בסמוך לחלקו האחורי של האוטובוס שכבה צעירה כבת 21 בהכרה מלאה, היא סבלה מחבלות קשות בגפיים, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים שערי צדק כשמצבה קשה ולא יציב, ובנוסף פינינו 2 פצועים, ילד כבן 6 במצב בינוני עם חבלות בראש בבטן ובגפיים ואשה כבת 47 במצב קל עם חבלה בגפיים ולבית החולים הדסה פינינו אשה כבת 24 ילד כבן 4 ותינוקת כבת שנה במצב קל עם חבלות בראש ובגפיים”.

משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה לפני זמן קצר ברחוב שמגר בירושלים, במעורבות נהג אוטובוס שככה״נ איבד שליטה ופגע במספר הולכי רגל. כוחות משטרה רבים ובוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל נמצאים בזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

אנו מבקשים מציבור הסקרנים שלא להתקרב לזירה ולאפשר לכוחות ההצלה לסיים את פעולות החירום בזירה.

מנכ”ל הרלב”ד, ד”ר ארז קיטה: “אנו מביעים את תנחומינו למשפחות שמסלול חייהם נשבר ברגע. אנחנו מסכמים שבוע קשה ומדמם בכבישי ישראל. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מקדמת בימים אלו תכנית לאומית הכוללת פרק נכבד בתחום הרכב הכבד וההיסעים. התכנית כוללת הכשרת נהגים, קידום טכנולוגיות למניעת שטחים מתים ועייפות הנהג, הקמת מפרצי מנוחה, הוספת נהגים ושיפור מערך קציני הבטיחות והפיקוח על החברות. רק תכנית לאומית ממוקדת ומתוקצבת על פני מספר שנים תביא לצמצום ההיפגעות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן