news08.net/ads.txt

ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי: “התפרצות הקורונה במוסדות החינוך מדאיגה”

על רקע התפשטות הנגיף שמאיים שוב על שגרת חיינו, ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי התייחס לתקופה המורכבת שהעיר עברה בשנה האחרונה ומה ההשלכות במידה ולא ישמעו להנחיות: “התפרצות הקורונה במוסדות החינוך בימים האחרונים במספר יישובים בארץ מדאיגה ומחייבת ערנות ואחריות אישית של כל אחת ואחד מאתנו”.
חשוב לציין כי יבנה עדיין עיר ירוקה ונכון לשעה זו אין בעיר חולים פעילים. 67 תושבים שוהים בבידוד ביתי. אך גוב ארי מזהיר: “בכדי שנוכל לסיים את שנת הלימודים בדרך בטוחה וטובה, לפתוח את קייטנות הקיץ כמתוכנן ולשמור על שגרת חיים בריאה חשוב להקפיד על ההנחיות הבאות: אם ילדינו חולים או לא מרגישים טוב – עדיף לקחת יום חופש אחד ולהיות איתם בבית במקום לבלות 14 יום בבידוד. עפ”י המלצת משרד הבריאות יש לעטות מסכה במקומות סגורים, אני תומך מאד בהמלצה זו. נשמור יחדיו על בריאות ילדינו וחבריהם בגנים ובבתי הספר גם בשבוע האחרון לשנת הלימודים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן