news08.net/ads.txt

ראש עיריית יבנה, צבי גוב ארי: “נתקלים במבודדים המרשים לעצמם לצאת מהבידוד”

ראש עיריית יבנה, צבי גוב ארי התייחס לפני זמן קצר לתחלואה שממשיכה לעלות בעיר. “בפעם האחרונה שמצאתי לנכון להתייחס לתחלואה הקשה בעיר זכיתי בתגובות מ”מומחים” שהציעו כי אפסיק לעסוק רק בקורונה. לצערי, במקביל ולצד פיתוחה של העיר (בניית 2 בתי ספר, 2 בתי כנסת, 12 גני ילדים, מועדון קהילתי, תכנון עיר חדשה, מרחבים ציבוריים, פיתוחים פדגוגיים ועוד ועוד), אנו חיים בתקופה שהתנהגותנו תקבע לא מעט את עתיד העיר”.
נכון להיום ביבנה ישנם כ-418 חולים מאומתים, 1,303 איש בבידוד, 9 מאושפזים בבתי חולים (מתוכם 5 במצב קשה) ו-14 תושבים שנפטרו ממחלת הקורונה. “בתנאים הללו גם אם תותר פעילות חלקית ומבוקרת, עיר עם רמת תחלואה כה גבוהה לא תזכה להקלות.
אם אכן נכבד ההחלטה על הסגר, נמנע ממגע עם אחרים, נימנע מחשיפה מחוץ לבית, נקשה לא מעט תחושת היעדר החופש, נוכל בסופו של דבר לצאת אל האור ואל החופש ממגבלות. אנו פועלים בכל הדרכים, החל מסיוע למבודדים, אכיפה והדרכה וכלה בסיוע במבצע החיסונים והסברה.
בכל זאת וחרף הכל אנו נתקלים במבודדים המרשים לעצמם לצאת מהבידוד, חולים הממשיכים במגע עם אחרים ובכך ההידבקות נמשכת. אין מנוס ואין צידוק לשחרר את עצמנו מאחריות אישית, כל תושב בעיר זו חשוב לי כבן משפחה, כל חולה פוגע במשפחתו ובסביבתו.אנא יעשה כל איש ואישה את המוטל עלינו בימים אלה, פשוט לכבד הסגר באופן מוחלט ולסייע במאמץ להורדת התחלואה בעיר. בליבי הערכה רבה לכל אחד מכם וכן תקווה גדולה כי יחד נתגבר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן