news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד: “בקרוב, החלום שלנו בעיר אשר כולה פסיפס של תרבויות, יתגשם לנגד עיננו”

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, חנך את הדגם המדויק של הפסיפס הנדיר שהתגלה בלוד, אשר הורכבה במרכז הלובי של היכל התרבות המחודש. מדובר בפרויקט ייחודי שיציג את הממצא הארכיאולוגי ברמה העולמית באתרו- בתוך מבנה מודרני. פסיפס לוד (הראשון שנחשף באתר ממנו נלקח הדגם שנחנך היום) הוצג עד היום בפני מאות אלפי מבקרים בשלל מוזיאונים חשובים בעולם, בניהם המטרופוליטן, מוזיאון הלובר והארמיטז’.


יאיר רביבו: “בקרוב מאוד- החלום שלנו בעיר אשר כולה פסיפס של תרבויות, יתגשם לנגד עיננו כאשר ייחנך בלוד אחד המוזיאונים החשובים אשר יציב את לוד במפת התיירות הלאומית. המרכז החדש עתיד להוות חזית מכובדת ונקודת כניסה מרשימה לעיר מכיוון צומת גינתון ושכונת נופי בן שמן החדשה. אין ספק כי יחבר את המבקרים למסלול תיירותי אשר יכלול אתרים היסטוריים מרהיבים שאנו משקמים במסגרת פיתוח העיר העתיקה, בניהם חאן אל ח’ילו, בית הקשתות, השוק העירוני המפורסם שלנו וכן מוזיאון התנאים ובית עירייה חדש שאנו מקימים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן