news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו באצבע מאשימה: “חבורת טמבלים, תפסיקו, אתם מלחיצים את התושבים”

בימים האחרונים, ראש עיריית לוד, יאיר רביבו מרבה להעלות לחשבונו הפרטי בפייסבוק טענות כלפי אישיים מסוימים או גופים. היום (רביעי) הפנה את האצבע המאשימה לקולות רקע שאינם בהכרח תושבי לוד ושופכים שמן למדורה ואף יוצרים היסטריה בעיר: “יש גורמים שונים ומשונים מימין ומשמאל, יהודים וערבים, שחושבים שזו הדרך שלהם להתקדם”.
“יש גורמים שונים ומשונים מימין ומשמאל, יהודים וערבים, פוליטיקאים וסתם עיתונאים, שחושבים שזו הדרך שלהם להתקדם”, גער רביבו, “וכולם עושים כל היום רק דבר אחד: לשפוך שמן למדורה ולייצר היסטריה בעיר, חבורת טמבלים, תפסיקו!!!!”.
לטענתו: “אתם אלה שמייצרים את ההיסטריה. אתם אלה שמלחיצים את התושבים. אתם לוקחים כל איזו הערה והופכים אותה ל”סיפור חדשותי”. ברוב המקרים גם אין שום אמת בפרסום, מה שנקרא “פייק ניוז”. החל מהיום הצוות המשפטי של העירייה יגיש תביעות כנגד מחוללי “פייק ניוז” ויבוא חשבון עם מי שמנסה בכח למטרותיו האישיות לקחת את העיר הנהדרת שלנו לאש וגופרית.
נכון, עברנו שבר קשה. אנו מטפלים בהשבת הביטחון האישי אבל ביום אחד לא נהיה שוויץ. ובעיקר מה שחשוב זה השקט הנפשי, של כולנו, בפרט של הילדים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן