news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד יאיר רביבו הודה לשרת הפנים שקד על אי סיפוח הכפר דהמש ללוד

 

שרת הפנים איילת שקד קיבלה את המלצת מנכ”ל משרד הפנים יאיר הירש והחליטה לספח את הכפר הערבי דהמש לשטח המוניציפאלי של העיר רמלה, במטרה להסדיר את מעמדו לראשונה. במשך שנים רבות, הוביל ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו מאבק נחוש כנגד הכוונה לספח את הכפר דהמש לעיר לוד. במקביל, דרש כי המדינה תחליט לאיזו רשות מקומית משתייך גאוגרפית הכפר, ממנו סובלים תושבי האזור כולו מעשן שריפות פיראטיות של פסולת וחומרים רעילים על ידי עבריינים ופורעי חוק המסכנים את בריאות התושבים. 

ראש העיר הודה לשרה שקד על החלטתה שלא לספח את הכפר דהמש ללוד, “תודה רבה לשרת הפנים איילת שקד על תמיכתה במהלך להסדרת הגבולות של העיר, בהמשך לוועדה המקצועית בראשות רו”ח גבי מימון.

“שרת הפנים הכריעה היום שהכפר הלא מוסדר דהמש לא ישוייך לעיר לוד, ובכך קיבלה את עמדתנו שהעיר לוד קיבלה כבר על עצמה בשנים האחרונות להתמודד עם אתגרים רבים ברמה המקומית והלאומית ואין זה נכון בעת הזו לספח את הכפר לעיר. תודה איילת”, אמר רביבו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן