ראש עיריית מודיעין השני משה ספקטור הלך לעולמו

חיים ביבס: “בחג פורים האחרון ביקרתי את משה, שוחחנו על העיר, צחקנו והעלינו זכרונות והבטחתי לו שאגיע לחגוג איתו את יום הולדתו. לצערי הוא לא זכה לכך”

משה ספקטור, ראש עיריית מודיעין השני, הלך לעולמו. בחודש יוני, היה אמור לציין את יום הולדתו ה-90.

ספקטור (נולד ב-4 ביוני 1933), פוליטיקאי שכיהן כראש המועצה המקומית היחיד של מכבים-רעות וכראש העיר השני של מודיעין-מכבים-רעות בין השנים 2003 עד 2008.

בתקופתו כראש המועצה המקומית מכבים-רעות אוחדו מודיעין והמועצה המקומית השכנה, לאחר האיחוד נבחר לראש העיר המאוחדת.

בתקופת כהונתו של ספקטור כראש העיר מודיעין מכבים-רעות נהנתה העיר משגשוג, מסחרי בעיקר, בולט. שכונות העיר פותחו ואף תוכננו שכונות מגורים חדשות. לקראת הבחירות המקומיות בשנת 2008, החליט ספקטור לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא התמודד פעם נוספת.

ראש העיר חיים ביבס, יבדל”א ספד לו בחשבון הפייסבוק: “קיבלתי בצער עמוק את ההודעה על מותו של חברי, משה ספקטור, ראש העיר השני של מודיעין מכבים רעות. בן 90 במותו.

רק בחג פורים האחרון ביקרתי את משה, שוחחנו על העיר, צחקנו והעלינו זכרונות והבטחתי לו שאגיע לחגוג איתו את יום הולדתו. לצערי הוא לא זכה לכך.

החברות בין משה לביני היתה חברות עמוקה שהתחילה כאשר משה היה ראש העיר ואני חבר מועצה ובהמשך סגנו וממלא מקומו בהתנדבות ונמשכה מאז.

משה היה ראש מועצת מכבים רעות במשך עשר שנים ולאחריהן היה ראש העיר במשך חמש שנים נוספות. במהלך שנים אלה הניח ספקטור את היסודות היציבים לעיר בה אנו גרים ואוהבים. עיר עם מערכת חינוך מצליחה ומובילה, חברה וקהילה תומכת ומעורבת, עיר פלורליסטית עם איכות חיים מהטובות בישראל.

אני שולח חיבוק גדול לרעייתו של משה דרורה היקרה, לילדים ולנכדים.

אוהב ומעריך אותך מאוד! יהי זכרך ברוך”.

ההלוויה תתקיים מחר, יום שישי, בתאריך 21/04/20223 בשעה 12:00 בבית העלמין במודיעין.

יושבים שבעה בבית המנוח רחוב הר בוקר 601, מכבים.

◼️ לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: פייסבוק חיים ביבס

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן