news08.net/ads.txt

ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס ביקר במתחם חיסוני הקורונה של מאוחדת: “מבוטחי מאוחדת יודעים שיש להם על מי לסמוך”

ביקורו של ראש עיריית מודיעין חיים ביבס התקיים הערב (חמישי) במעמד יו”ר דירקטוריון מאוחדת – אייל גבאי ומנהל מרחב יהודה-חוף במחוז דרום במאוחדת – אורי אטון, במתחם החיסונים של מאוחדת נגד נגיף הקורונה בגן אלה, ברחוב צאלון

ביבס עבר בין העמדות השונות, בירך וחיזק את הצוותים הרפואיים, ואף החמיא לאחים ולאחיות על עבודת השליחות. יחד עם ראש העיר, הגיעו מנכ”ל העיריה יורם כרמון והמשנה למנכ”ל העירייה, גיא עידו. מטעם מאוחדת נכחו יו”ר הדירקטוריון אייל גבאי ומנהל מרחב יהודה חוף במחוז דרום במאוחדת אורי אטון.

מנהל מרחב יהודה חוף במאוחדת – אורי אטון, בישר לנוכחים כי “נתוני החיסון של מאוחדת בקרב מטופליה במודיעין מכבים רעות הינם גבוהים. כ-90 אחוזים מבני 60 ומעלה כבר חוסנו, מעל 66 אחוזים מעובדי ההוראה כבר חוסנו וכ-50 אחוזים מבני הנוער בגילאי 16-18. בנוסף, רובם הגדול של מרותקי הבית בעיר חוסנו במבצע מיוחד של מאוחדת”.

אטון, הוסיף כי מאוחדת מפעילה ארבע מרפאות ברחבי היישוב ומעניקה שירותים רבים למבוטחיה. עוד הודה לקברניטי העיר על הסיוע הרב. “שיתוף הפעולה עם גורמי העיר השונים ובראשם ראש העיר חיים ביבס, עם מאוחדת, הינם מצויינים ואני מודה על כך וכן על הקצאת המתחם שכל כולו לרווחת מבוטחי הקופה תושבי העיר”.

ראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס: “בימים אלו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת מול נגיף הקורונה, טוב לראות שקופות החולים עומדות בחזית ומסייעות לתושבים ולרשויות המקומיות בצורה מרשימה. במתחם החיסונים של קופת חולים מאוחדת בה סיירתי היום, זכיתי לפגוש את אנשי המקצוע המצוינים ולשמוע ממבוטחי הקופה, שהם יודעים שיש להם על מי לסמוך. אני מודה לאייל גבאי ולצוותי הרפואה של מאוחדת על העבודה הטובה שהם עושים כאן במודיעין מכבים רעות ובכל מקום שבו הם נמצאים”.

המתחם כולל 12 עמדות חיסון והפעילות בו מתקיימת מידי יום (כולל מוצ”ש). מבוטחי מאוחדת, על פי אוכלוסיות המאושרות על ידי משרד הבריאות לחיסונים, מוזמנים לזמן תור לחיסון הראשון כבר עכשיו בדרך קלה וידידותית באתר, באפליקציה או בשיחה עם נציגי המוקד בטלפון 3785* או 3833*.

צילום: אורלי יעקב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן