news08.net/ads.txt

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר: “מערכת החינוך בזמן הקורונה חייבת להתנהל בניהול משותף עם ראשי הערים”

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר העלה רשומה בו הוא טוען שמערכת החינוך בזמן הקורונה חייבת להתנהל בניהול משותף עם ראשי הערים: “אני קורא באופן ברור ונחרץ למקבלי ההחלטות בממשלה: חזרת מסגרות החינוך ואופן פעילות מערכת החינוך, חייב להיות בניהול משותף שלכם ושלנו ראשי הרשויות – המיישמים בפועל. ולכם צוותי חינוך והורים יקרים,
אני רוצה להגיד באופן אישי, שאני ער למה שאתם עוברים בימים מורכבים אלו. אני שותף מלא לתסכול ולקושי הרב שלכם. ולכן, בראש ובראשונה חשוב לי לבקש מכם, הישארו מאוחדים למענכם ולמען הילדים שלנו. עם הדיווחים על מתווה אפשרי לחזרתן של מסגרות החינוך לגיל הרך, אני רוצה לחזק ולהרגיע – אנחנו כבר ערוכים עם מתווה עירוני מותאם ששומר על בריאות הילדים מחד, ומאפשר פעילות רציפה מאידך. יושבי ראש ועד גני הילדים העירוני עשו בימים האחרונים עבודת שטח והפיצו שאלון סקר עליו ענו כ- 1,000 הורים ושתוצאותיו הוצגו בפני. סקר זה מבטא גם את הצורך המהותי במסגרות חינוך איכותיות וגם את האחריות המאפיינת אתכם ציבור ההורים, שאני רואה בכם שותפים לדרך.
עוד הוסיף: “בעת הזו, לאחר התאמה וחשיבה משותפת, ערוכה מערכת גני הילדים בעירנו לחזור לפעילות במתווה קורונה. המתווה העירוני רואה בראש ובראשונה את בריאות הילדים, הוא גובש עם שיקול דעת רב. הפקת לקחים ותקצוב מבעוד מועד. התכנית שלנו מכילה סעיפי תגובה לכל תרחיש, וגם הגבלות שנדרש לבצע באופן מידי. בנוסף, קיים במתווה סעיף המתייחס לילדים מקבוצות סיכון שלא יוכלו להגיע למסגרת הגן ולא זכו לכל התייחסות במתווים השונים שהגיעו מהממשלה.
יחד עם הצוות, נעקוב אחר החלטות החזרה למסגרות של בתי הספר, נמשיך בעבודה משותפת מול ועד ההורים וניצור חזרה בטוחה גם לתלמידי בתי הספר. אני בטוח ומקווה שבקשתי תיענה ותתאפשר חזרה לשגרה יציבה, בטוחה ומתמשכת לצד הקורונה.צמה שבטוח: אנחנו לא מחכים למתווים והחלטות שמתקבלות באישון לילה (!). אמשיך לפעול שלא יונחתו עלינו מתווים ארציים שאינם דיפרנציאלים באופן המתאים לנתונים בעיר שלנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן