news08.net/ads.txt

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר נקט בצעדים לאחר הנחיית משרד הבריאות לאסור איחוד קבוצות בגני הילדים

יום חג להורים לאחר חזרתם של ילדי כיתות ה’-ו’ למתווה מורחב בן 5 ימים מלאים, בכל בתי הספר. בעיריית נס ציונה מעדכנים כי מדובר בהערכות לוגיסטית מורכבת ובשיתוף פעולה פורה עם מנהלי חטיבות הביניים. כמו כן ימשיכו בפעילויות החברתיות, הספורטיביות והתרבותיות עבור תלמידי החטיבות והתיכונים שטרם חזרו למסגרות. כידוע, המתווה החדש הביא צורך להיערכות מחודשת גם בצהרונים.
בעקבות הנחיית משרד הבריאות שאוסרת על איחוד קבוצות, החליט ראש העיר, שמואל בוקסר, לסבסד את אשר נדרש, בכדי להמשיך את הפעילות הצהרונים. הפעילות בכיתות א-ב תתקיים- ללא איחוד, כל כיתה בקבוצה סטרילית. הקבוצות קטנו בצורה משמעותית אך בעירייה יסבסדו גם פתיחת קבוצות קטנות, מ-5 ילדים ומעלה. את פעילות הצהרון האריכו עד השעה 16:30, במקום השעה 16:00 כפי שקובע מתווה ניצנים. ונבחנת אפשרות להארכה עד 17:00 מול המפעילים. פעילות צהרון עבור תלמידי כיתות ג’ תמשיך ותפעל כפי שהיא פעלה עד כה, ללא שינוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן