news08.net/ads.txt

ראש עיריית קרית גת הנחה: מאבטח חמוש בכל אתר בנייה

ראש העיר, אבירם דהרי, הורה למנהלי אתרי הבניה להציב בכל אתרי הבניה בעיר מאבטח חמוש המאושר ע”י משטרת ישראל

לבקשת תושבי קריית גת ומחשש לאירוע בטחוני חריג, הנחה כעת ראש העיר קרית גת  אבירם דהרי את כוחות הבטחון והסד”צ בעיר כי החל ממחר

יאכפו בכל אתרי הבנייה בעיר, שהיית מאבטח חמוש המאושר ע”י משטרת ישראל.

אתרי בנייה ללא מאבטחים חמושים מאושרים ע”י המשטרה יקבלו מהעירייה באופן מיידי צו הפסקת עבודה.

“כולנו מחוייבים בימים אלה לגלות עירנות ואחריות לבטחון הציבור ובכלל זה גם לבטחון העובדים עצמם ולבטחון הסובבים אותם”, ציין ראש העיר.

קודם לכן, ציינו בעיריית קרית גת כי ציבור תושבי העיר עירני ומדווח למשטרה על אירועים חריגים באופן שוטף. כל הארועים נבדקים ע”י כוחות הבטחון והשיטור העירוני. העירייה אינה מפעילה את אתרי הבנייה שבאחריותה . המשטרה ופיקוד העורף בודקת אתרי בניה עד לזיכוי מלא של האתר ואישורי העובדים . שוהים ללא אישורים נעצרים באופן מיידי ומועברים לחקירת כוחות הבטחון.

מהעירייה נמסר כי חשוב להבין שהחוק (ופיקוד העורף) נכון לעכשיו קובע שגם בימים אלה מורשים אתרי הבנייה להעסיק עובדים בעלי תעודת זהות כחולה ואישורי עבודה בתוקף!!

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן