ראש עיריית קרית גת כפיר סויסה: תודה מעומק הלב שלקחתם חלק במסע הארוך לשינוי

הבחירות נגמרו – עכשיו הזמן לאחות את הקרעים, לחבר את כולם ולעבוד קשה למען העיר שיקרה כל כך לכולנו.

ראש עיריית קריית גת הטרי, כפיר סויסה, שהדיח בתחילת השבוע בבחירות 2024 ובסיבוב השני את ראש העירייה המכהן בשני העשורים האחרונים אבירם דהרי ברשומה מרגשת לקראת השבת:

תושבות ותושבים יקרים. מסכם יחד איתכם שבוע היסטורי לעיר האהובה שלנו קריית גת ולא משנה אכתוב זה לא יתקרב למידת ההערכה העצומה שיש לי לכל אחת ואחד מכם. תודה מעומק הלב שלקחתם חלק במסע הארוך לשינוי.

את הימים הקרובים טרם כניסתי הרשמית לתפקיד ראש העיר, אקדיש ללמוד לעומק את האתגרים הגדולים והצרכים המיידים לטיפול ואת דרכי היישום הכי יעילים שיש לתוכניות המקצועיות שכתבנו בתחומי התרבות והפנאי, החינוך והביטחון.

המשימה הכי גדולה ומיידית שלי- לאחד את כולם ולייצר שיח חיובי של אחדות בין כל חלקי האוכלוסייה המרכיבים את העיר המיוחדת שלנו.

הבחירות נגמרו – עכשיו הזמן לאחות את הקרעים, לחבר את כולם ולעבוד קשה למען העיר שיקרה כל כך לכולנו. מאחל לנו ימים שקטים ובטוחים.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן