כזכור, קבינט הקורונה דן השבוע באסטרטגיית היציאה מהסגר, ובחן את ההצעות להקלות על המשק ופתיחת מוסדות החינוך לגיל הרך. אלה האזורים שעליהם המליץ גמזו לקבינט להמשיך בסגר מחמיר: מודיעין עילית, בני ברק, רכסים, ביתר עילית, אלעד, בית שמש, קרית מלאכי, אופקים, רמלה, נתיבות, אור יהודה, אשדוד ושכונות בירושלים. חשוב להדגיש – זה עשוי להשתנות בחמישי בהתאם לנתונים.
כאמור, היום, רמלה מודיעה כי התחלואה בעיר ירדה באופן דרמטי. מיכאל וידל: "כפי שהבטחתי וצפיתי, קיבלתי את תמונת מצב קורונה ברמלה. וברוך השם ממשיכים לרדת בכמות התחלואה. ועברנו בשיטת הרמזור של פרופ' גמזו לצבע כתום. נמשיך כך בקרוב מאוד בעזרת ה' נגיע לצבע ירוק".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








