news08.net/ads.txt

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל מברך לרגל הרמדאן: “חג של אהבת האדם”

לרגל חג הרמדאן, ראש עיריית רמלה מיכאל וידל בירך היום (שני) את בני הקהילה המוסלמית בעיר: “חג הרמדאן שבפתח מהווה עבורכם חג חברתי, משפחתי, תרבותי ודתי. חג של אהבת האדם, הזולת והערבות ההדדית. ברצוני לאחל לכם חג מבורך וצום קל”.
חודש הרמדאן הוא החודש התשיעי בלוח השנה המוסלמי (היג’רי), המצוין ע”י מוסלמים ברחבי העולם, בהם כ-1.4 מיליון ערבים אזרחי ישראל בצום מאוכל, שתייה ועישון – החל מעלות השחר ועד השקיעה. מוסלמים רבים קמים עוד לפני עלות השחר כדי לאכול את הסוחור, הארוחה האחרונה לפני תחילת הצום, על מנת להקל על הצום היומי הממושך. מסורת מקובלת היא של ‘מסחראתי’, אדם מיוחד שתפקידו לעבור ברחובות ולהעיר את הישנים לסעודה המפסקת קודם הצום.
ראש העיר, מיכאל וידל: “חג הרמדאן שבפתח מהווה עבורכם חג חברתי, משפחתי, תרבותי ודתי. חג של אהבת האדם, הזולת והערבות ההדדית. ברצוני לאחל לכם חג מבורך וצום קל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן