news08.net/ads.txt

רב״ט י’ מרחובות הגנה על המדינה במבצע עלות השחר: ״יש לי זכות ענקית לעשות את מה שאני עושה״

רב”ט י׳ (19) גרה עם משפחתה ואחיה התאום, שנמצא גם הוא בתפקיד מודיעיני, ברחובות. היא משרתת כחוקרת מודיעין בפיקוד הדרום, והשתתפה במבצע ״עלות השחר. לדבריה, ״במבצע הייתי אחראית על תחום האיסוף במשמרת הלילה. הייתי נציגה בתאים, כך שכל משמרת עברתי מתא לתא ומשיחה לשיחה, במטרה להשיג כמה שיותר כלים לתקיפה ולאיסוף לתאי התקיפה”.

״הרגשתי משמעותית, ושהיה לי חלק גדול בכל המתרחש בתאי התקיפה.במהלך הסופש תכננתי לאכול ארוחת שישי עם משפחתי ולאחר מכן להיפגש עם חברות שלא ראיתי כמעט חודשיים כי כל פעם מישהי אחרת סגרה שבת. בחירום אנחנו כל רגע בפעולה, ובמיוחד בתפקיד שלקחתי בו חלק במהלך המבצע, אין רגע דל. אז לא שמתי לב שלא הודעתי ממש שאני סוגרת, ובשישי בערב, בדרך למשמרת קיבלתי שיחת וידיאו מהמשפחה שלי ומחברות שלי, וברגע הזה הבנתי למה אני עושה את כל מה שאני עושה, ולמה המבצע הזה באמת התחיל, כדי להגן על המדינה שלנו. הבנתי שיש לי זכות ענקית לעשות את מה שאני עושה”, הוסיפה.

עוד אמרה כי ״בשבילי להגן על הבית אומר הרבה, בגלל שאני באה ממשפחה של שורדי שואה, ועצם האפשרות בכלל להתגייס משמעותית בשבילי, אני מרגישה תחושת שליחות רבה. אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי במבצע היה ביום שישי בערב, כשאני וכמה חוקרים נוספים עשינו קידוש מצומצם בתאים במרכז האש, עם המון הפסקות אבל בסופו של דבר הצלחנו. הרגשתי תחושת אחדות מטורפת, ושייכות לעם ולמדינה שלי, לא אשכח את הקידוש הזה בחיים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן