רב מלוד נעצר בחשד שביצע עבירות מין בתלמידיו

רב מוכר מלוד, נעצר ביום שישי לאחר שבמשטרה התקבלו תלונות על מעשים מגונים שביצע לכאורה בשניים מתלמידיו. בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש את מעצרו בשלושה ימים.
כנגד הרב, המכחיש את המיוחס לו, הוגשו עד כה שתי תלונות, אחת מפי נער ושנייה מפי צעיר, שטענו שהוא ניצל את מעמדו וביצע בהם עבירות במין. כעת, המשטרה בודקת את גרסאותיהם והאם ישנם קורבנות נוספים. בהמשך לחקירת הרב, המלמד ומנהל קהילה בעיר מגוריו, עלה שמו של נער נוסף שייתכן ונפל קורבן לעבירה.
המשטרה עצרה את הרב לאחר שהיא קיבלה מידע על המעשים שהוא ביצע לכאורה, דבר שהוביל אותה לפתוח בחקירת המקרה. לאחר שאותרו שני קורבנות אפשריים, הם זומנו לתשאול והגישו נגד הרב תלונות – שהובילו למעצרו. הרב, כמו גם חסידיו, טוענים כי מדובר בעלילה שהופצה מצד חסידים המתנגדים לו. בעימותים הפיזיים שהתקיימו בין המתנגדים לתומכי הרב, עוכבו כמה אנשים משני הצדדים לחקירה. בסיומה, חלקם שוחררו בתנאים מגבילים, כולל איסור להתקרב אל הרב וזה אל זה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן