news08.net/ads.txt

 רב סמל איתי מצטיין בקורס בבית הספר לפיקוד לנגדים!

ביום רביעי ה-9 לנובמבר 2022, סיים רב סמל איתי קורס בן שמונה שבועות, הידוע בשם פו”ם גדעון, בבית הספר לפיקוד לנגדים שבמכללות הצבאיות. על עבודתו הקשה בקורס זכה איתי בתואר מצטיין הצוות שלו בקורס.

בית הספר לפיקוד לנגדים הוא מרכז ההכשרה והפיתוח למנהיגות של הנגדים בצה”ל, בבית הספר שני קורסים, פו”ם גדעון, לנגדים בתפקידים בכירים, ופו”ם איתן, לנגדים הנכנסים לקבע מובהק. בבית הספר זוכים הנגדים להיכרות עמוקה עם צה”ל, עם מדינת ישראל ועם החברה הישראלית, הנגדים מסיירים באתרים משמעותיים בארץ וזוכים להרצאות מגורמים משפיעים מצה”ל ומהאזרחות. הקורס הוא הזדמנות עבור הנגדים לפתח את עצמם כמנהיגים וכמפקדים ביחידות בהם הם משרתים. בקורס הם זוכים להזדמנות לאתגר את עצמם, להוביל, להנהיג וללמוד כיצד להיות נגדים מובילים, משפיעים ומודל לחיקוי לחיילים שלהם.

איתי גדל ביבנה והתחנך בתיכון גינצבורג בעיר, ובסיום לימודיו המשיך ללימודי עתודה בתחום האלקטרוניקה והמחשבים. איתי התגייס בגיל 20 לבסיס האלקטרוניקה והתקשוב של חיל האוויר בצריפין והוביל צוותי טכנאות מגוונים בעולמות התעופה המבצעית של חיל האוויר. זה אינו אות ההצטיינות הראשון של איתי, כמה ימים לפני תחילת הקורס הוא קיבל את אות מצטיין מפקד חיל האוויר. איתי עדיין מתגורר ביבנה, נשוי לסיוון, מנהלת ביה”ס רמב”ם בעיר ואב לארבעה בנים. בסיום הקורס יחל את תפקידו החדש כמפקד מחלקת הגנה עצמית. איתי מספר על הקורס ועל ההצטיינות: “לקבל זימון לקורס פו”מ גדעון היה בשבילי כבוד גדול מאוד. כאיש חיל האוויר בכל שנותיי, לראשונה נחשפתי למקביליי מכל חילות צה”ל, חוויה מדהימה ומעצימה שחושפת את עוצמתו של צה”ל ואיכות החומר האנושי שבו. לאחר חודשיים בהם חיינו אחד את השני, בניתוק מבסיסי האם שלנו וגם בהיעדרות מהבית, התגבשנו לקבוצה מדהימה שאני יכול להודות שהיה לא פשוט להיפרד ממנה. קבלת ההצטיינות היא בזכותם ובזכות מפקד הצוות המדהים שהיה לנו, רנ”ג נמרוד בצון. זו זכות בשבילי לשרת בצבא העוצמתי שלנו ואמשיך לפעול לפי הערכים ואמות המידה שלמדנו בקורס, מהמקום המעצים שנטעו בנו הנגדים, כעמוד השדרה של צה”ל.”

גאים בך איתי!

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן