news08.net/ads.txt

רגע לפני יום העצמאות: ארגון ידידים חנך את ‘בית המתנדב’ בקרית גת

בשיאה של ספירת העומר, וימים ספורים לפני יום העצמאות, חנך ארגון ידידים את ‘בית המתנדב’ בקרית גת. המעמד המרגש התקיים בנוכחות ראש העיר, אבירם דהרי; מ”מ ראש העיר, עמי ביטון; מנכ”ל ידידים, ישראל אלמסי; סמנכ”ל ידידים, לייזי שטרן; סג”מ מחוז דרום, אוראל לנגר; מנהל מרחב לכיש, שמואל לסרי; סגנו, יוסי סוריה; וסג”מ סניף קרית גת, יצחק סבג.

ראש העיר כובד בגזירת הסרט ובקביעת המזוזה, ופנה לנוכחים בהתרגשות: “באנו להגיד לכם תודה. זכינו להיות חלק מהעשייה המופלאה הזו, וזכינו במאות תושבים שבחרו להצטרף לארגון ולהפיץ ברחבי העיר שפע של ערבות הדדית, נתינה וחסד ללא גבולות. שמחנו לסייע, ולו במעט, לצורכי הארגון והמתנדבים, ולחנוך יחד איתכם את הבית שיעניק נדבך נוסף של פעילות עצמאית ורציפה למתנדבים, ויהווה כתובת לכל צורך ועניין למען העשייה החשובה”.

מנכ”ל ידידים, ישראל אלמסי: “חנוכת בית המתנדב הוא אירוע מרגש בפני עצמו, ובמיוחד כאשר הוא מתקיים במהלך ימי ספירת העומר, המזכירים לנו עד כמה חשובה הנתינה, הסיוע, אהבת החינם והחיוך לכל אדם באשר הוא”.

“בשנה האחרונה” המשיך אלמסי, “זכינו לרשום צמיחה מדהימה בהיקף הפעילות. עם פרוץ הקורונה, נקרא הארגון אל הדגל, והודות למסירותם הבלתי נדלית של 35,000 המתנדבים, הצלחנו להעניק מענה למאות אלפי קריאות ברחבי הארץ. מדובר בזינוק חסר תקדים, המעיד על דבר אחד בלבד – לערבות ההדדית אין גבולות, אש החסד בוערת תמיד. אני מודה לראש העיר, אבירם דהרי, למ”מ רה”ע, עמי ביטון, ולמנהל רשת המתנ”סים, אמיר בן שמחון, על שסייעו לנו לחנוך בית נוסף של חסד בישראל. תודה לכל המתנדבים היקרים, שעושים לילות כימים למען האזרחים, ותודה מיוחדת למתנדבים שפעלו רבות למען שיפוץ המקום וקיום האירוע – אחראי המתנדבים, תמיר בן עזרא, והמתנדב היקר, אשר גבאי. ידידים אלו הם פניה היפות של ישראל. חזקו ואמצו!”.

הנהלת סניף קרית גת מזמינה את תושבי העיר והאזור להיעזר בארגון במידת הצורך; בהחלפת גלגל, סיוע כבלים, פתיחת רכב נעול, סיוע דלק, חילוץ ממעלית או פתיחת רכב שננעל כאשר ילד בפנים, ועוד. כמו כן, האזרחים מוזמנים להצטרף לידידים ולהיות הפנים היפות של ישראל. הפנייה לסיוע או להצטרפות נעשית בהתקשרות למוקד ידידים 24/6, מכל טלפון: 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן