רגע מרגש בחדר הלידה של אסותא באשדוד

לפני כשנה עברה חדד לידה שקטה בהיותה בחודש שמיני – השבוע ילדה את בנה עם אותו הצוות בדיוק

רגע מרגש בחדר הלידה של ביה”ח הציבורי אסותא: שנה בדיוק לאחר שעברה לידה שקטה בחודש שמיני – ילדה השבוע חן חדד את בנה וביקשה לעשות זאת עם אותו הצוות שליווה אותה אז.

חדד, תושבת ניצן, נאלצה לעבור לפני כשנה בדיוק לידה שקטה בהיותה בחודש שמיני בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד. מפאת נקודת הזמן בו הוחלט על ביצוע הלידה השקטה, מדובר היה למעשה בלידה לכל דבר ועניין לרבות חדר לידה וצוות רופאים ומיילדות.

חודשים מספר לאחר הטרגדיה, נתבשרה חן שהיא בהריון ומה רבה הייתה הפתעתה כאשר התברר כי תאריך הלידה המשוער הוא בדיוק שנה לאחר הלידה השקטה. עם התקרבות מועד הלידה החליטה חן כי מי שילווה אותה בלידה יהיה אותו צוות שליווה אותה בלידה השקטה, ואכן השבוע כאשר, בשעה טובה, ילדה חן תינוק בריא ויפה בביה”ח הציבורי אסותא אשדוד מי שהיו לצידה: המיילדות טל בן ואליד ולינוי כהן גבורה, ד״ר יוסי טובבין וד”ר נעה גליק הם בדיוק אותו הצוות שהיה לצידה לפני שנה.

לדבריה, “הבאת חיים לעולם זה הרגע הכי משמעותי ויפה לכל אישה שבחרה ללדת, וכשם שהוא הכי יפה – הוא גם עלול להיות אולי הכי הקשה. לידה שקטה, בטח בחודשי הריון מתקדמים, היא טרגדיה קשה עבור כל אישה ומשפחתה ולנוכחות של צוות רפואי חם, אנושי ומכיל יש תפקיד קריטי באותם רגעים.היה לי ברור שמי שהיה איתי ברגע הקשה של חיי – יהיה לצידי ברגע המאושר של חיי. אני מודה להם ומודה לבורא עולם”.

צילום: דוברות ביה"ח אסותא ציבורי אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן