news08.net/ads.txt

“רואה משימה ומבצע אותה”: סגן רועי גרינפלד מנס ציונה נבחר למצטיין מפקד חטיבה 188 לראש השנה

הכירו את מפקד מחלקת זאבים בפלוגת אשד גדוד 605 בחטיבה 188, סגן רועי גרינפלד מנס ציונה, מצטיין מפקד חטיבה 188 לראש השנה. רועי בן 22 וחצי, למד בתיכון אליעזר בן יהודה ובחר להרחיב בתיכון את מגמות חינוך גופני וביולוגיה.
רועי התגייס בנובמבר 2017 ליחידה 669 של חיל האוויר, עם הגיוס הבין כי ייעודו אינו בחיל האוויר אלא בחיל ההנדסה הקרבית – שם עבר מסלול כלוחם ביחידת יהל”ם ושירת חצי שנה עם הלוחמים. כדי להמשיך לתרום למדינה החליט לצאת לקורס קצינים. עם סיום הקורס שובץ כמפקד מחלקה בפלוגת אשד שם בה משרת עד היום, בימים אלה פלוגתו תופסת קו ומבצעת תעסוקה מבצעית בחטיבה המרחבית יהודה.
כאשר שאלנו את רועי על משמעותי משירותו הצבאי רועי מתאר: “המחלקה שלי ביצעה מעצר באחד הכפרים בחטיבה המרחבית יהודה, המחלקה עשתה זאת בצורה טובה וחלקה, תוך מספר דקות תפסנו את פעיל החמאס שהסתתר בכפר. מעצר זה היה משמעותי עבורי היות ואין כמו להכין את הכח שלך למשימה ולבצע אותה יחד כצוות בהצלחה, הכל זה בצוות.”
כאשר ביקשנו מרועי לבחור בתכונה אחת המאפיינת אותו הוא בחר במשימתיות: “אני רואה משימה ומבצע אותה. אני רוצה לנצח בכל משימה שאני עושה, זה גם מה שאני שאני מנסה להנחיל לחיילים שלי”. רועי קיבל תעודת הצטיינות לקראת השנה החדשה מטעם מפקד חטיבה 188 לשעבר אלוף משנה ניר רוזנברג.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן