רוחות סוערות ברמלה; תלונה הוגשה במ”י כנגד חבר המועצה איברהים אבו לבן

חקירת הפיגוע מנוהלת על ידי היחידה המרכזית של מחוז מרכז והשב”כ | אירוע הדקירה תועד במצלמה

יממה אחרי הפיגוע ברמלה, איבראהים אבו לבן, חבר מועצת העיר רמלה, מודיע על שביתה כללית במחאה על חיסולו של המחבל, יליד העיר, שדקר ופצע באורח קשה צעירה יהודיה: “הוא נהרג בדם קר בגלל הסתה של קיצוניים”

תיעוד הפיגוע: 

בעקבות דבריו הפומביים של חבר מועצת העיר רמלה מינו אבו לבן שכינה את ניטרול המחבל רצח בדם קר וקרא להשבית את העיר רמלה שביתה ציבורית, הגיש חבר מועצת עיריית רמלה הראל שהם תלונה במשטרה על הסתה לאלימות כנגד מינו אבו לבן.

“אמירתו ומעשיו של אבו לבן בעת רגישה זו בזמן שהנערה שנדקרה בפיגוע נאבקת על חייה, הינה הסתה פרועה העלולה להוביל להתדרדרות לאלימות ומשבר חמור ביחסים בין יהודים לערבים בעיר, לומר על גיבור שהציל חיים בכך שניטרל מחבל שהוא רוצח וקריאה לשביתה זו אמירה מסוכנת ומסיתה שעשויה לסכן את חייו של כל תושב יהודי בעיר ולהביא להתססה ומהומות לא ניתן שדם יהודי העיר יותר. הפסקנו לשתוק”.

במקביל פרסמה המשטרה הודעה, לפיה חקירת האירוע מנוהל על-ידי היחידה המרכזית של מחוז מרכז בשת”פ השב”כ, כאשר בניגוד לפרסומים שונים וחסרי אחריות ברשת, אין מעורבים נוספים באירוע או חשודים שטרם נתפסו.

התיעוד ממחיש את מעורבותו של חשוד אחד בלבד בדקירה, משלב הדקירה הממוקדת בגבה של הקורבן ועד הימלטות החשוד מהזירה כשהסכין בידו.

החקירה נמשכת לבחינת הרקע והנסיבות.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: באדיבות הראל שהם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיקי
מיקי
10 days ago

תומכי טרור מקומם בכלא!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיקי
מיקי
10 days ago

תומכי טרור מקומם בכלא!

דילוג לתוכן