news08.net/ads.txt

רויטל קורן: “רצינו לשמח ולהעלות חיוך על פניהם של בעלי ובעלות עסקים, שללא ספק נפגעו ממשבר הקורונה – יותר מכולם”

דבר כזה יכול לקרות רק ברחובות. במחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות החליטו גם השנה להפתיע בעלי ובעלות עסקים בשי מתוק וברכה לראש השנה. רויטל קורן, מנהלת המחלקה שיתפה: “רצינו לשמח ולהעלות חיוך על פניהם של בעלי ובעלות עסקים, שללא ספק נפגעו ממשבר הקורונה יותר מכולם. במהלך השנה האחרונה עמדנו לרשותם, פתחנו את דלתנו עבורם וסייענו בכל דרך אפשרית. צוות המחלקה ימשיך לעשות את המיטב על מנת לסייע להם לצלוח את התקופה המאתגרת”.

השי וכרטיס הברכה חתומים על ידי ראש העיר, רחמים מלול וסגנו יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק רישוי עסקים – חולקו באמצעות פקחי מחלקת איכות הסביבה, באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני. לדברי ראש העיר, רחמים מלול: “בעלי העסקים בעיר ובכלל חוו שנה מאתגרת בשל נזקי הקורונה. וכפי שאנו פועלים כל השנה על מנת לקדם אותם ולהקל עליהם, רצינו לציין עבורם במיוחד את השנה הבאה עלינו לטובה”.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, יניב מרקוביץ’ הוסיף: “ראש השנה הוא זמן נהדר לשינוי, שיפור והתפתחות. אני מאחל לבעלי ובעלות העסקים שלנו, שנה של התחדשות עסקית וצמיחה כלכלית”.

ניתן לפנות למחלקה לרישוי וקידום עסקים בטלפון: 08-9392396-8-9 וגם במייל: [email protected]. בעלי עסקים המעוניינים לקבל מידע רלוונטי בנושאי רישוי וקידום עסקים מוזמנים לשלוח ווטסאפ לטל’ 050-366-2565 עם השם המלא ושם העסק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן