news08.net/ads.txt

רוכבי אופניים, הידיעה הזו במיוחד עבורכם!! | מפה אינטראקטיבית ייעודית לשבילי האופניים ברחובות

עיריית רחובות מגישה בימים אלו קישור למערכת אינטראקטיבית ייעודית המציגה את תחבורת האופניים בעיר וכוללת מפה דינאמית המציגה את שבילי האופניים הקיימים והעתידיים בעיר רחובות.

לצפייה במפה האינטראקטיבית לחצו כאן

מה זה אומר? לחיצה על הכפתור הכחול תאפשר לתושבים לראות את המצב הנוכחי של שבילי האופניים בעיר (השביל הכחול), לחיצה על הכפתור הירוק תציג את השבילים העתידיים המתכוננים במסגרת תכנית האב לשבילי האופניים (מסומנים באדום), ולחיצה על הכפתור הכתום תציג את שבילי האופניים המתכוננים במסגרת פרויקטים שונים (מסומנים בורוד). המערכת החכמה תאפשר לתושבי העיר להתעדכן בתמונת המצב השוטפת של סלילת שבילי אופניים בעיר ואף ללמוד על מדיניותה העתידית של העירייה.

לצפייה במפה האינטראקטיבית לחצו כאן

כמו כן, אפליקציית האופניים מאפשרת לציבור הרחב להעביר משוב על מערכת שבילי האופניים העירונית. את המשוב, המאפשר הזנת תיאור מילולי לצד העלאת תמונות, ניתן יהיה לסמן על גבי המפה האינטראקטיבית וכך יוכלו גורמי ההנדסה והתשתית בעירייה לטפל בבעיות שיועלו ע”י רוכבי האופניים בעיר. המערכת הוקמה בשיתוף חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה אבי קינד וקבוצת רוכבי רחובות.

“בהתאם להתחייבותנו לקדם ככל שניתן את השמירה על הסביבה, אנחנו ממשיכים לעודד את השימוש בתחבורה הירוקה ושימוש באופניים ברחבי העיר”, אומר ראש העיר רחמים מלול. “מנהל ההנדסה פיתחו כלי חדש אשר מציג בפני תושבי העיר בצורה נוחה, מקיפה ושקופה את מערכת השבילים הקיימת וגם את מערכת השבילים העתידית, ואנו מזמינים את התושבים לעשות בו שימוש”.

יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר: “באמצעות המערכת החדשה תושבי העיר יוכלו להכיר טוב יותר את שבילי האופניים הקיימים בעיר וגם להתעדכן ולעקוב אחר המשך סלילת כבישים נוספים. אנחנו מזמינים את הרוכבים להשתמש במפה האינטראקטיבית שהקמנו עבורם וכמובן גם לתת משוב והערות על מערכת השבילים הקיימת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן