news08.net/ads.txt

רונית מוסלר – מנהלת בית הספר רמת אלון מרחובות זכתה בפרס מחוזי למנהלים פורצי דרך

מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, ורדה אופיר, בישרה לרונית מוסלר – מנהלת בית הספר רמת אלון ברחובות על זכייתה בפרס מחוזי למנהלים פורצי דרך לשנת תשפ”ב. הפרס מוענק למנהלים על מספר תבחינים מנהיגות פדגוגית, תרבות אירגונית, אקלים חינוכי מיטבי, שותפויות וממשקים, היבטים אישיים ובין-אישיים. בנוסף, מועמדת מוסלר לפרס חינוך ארצי.

השנה, לראשונה, מוענק פרס חינוך למנהלים ולמנהלות פורצי/ות דרך על תרומה ייחודית לחינוך. תפקידם המרכזי של מנהלי מוסדות החינוך הוא להנהיג חינוכית ופדגוגית, על מנת לשפר את חינוכם ולמידתם של כל התלמידים. בהיותם מנהיגים, המנהלים רואים את המערכת על מגוון ממדיה ותחומיה ויוצרים ביניהם חיבורים הדוקים למען הצלחתם של כל התלמידים.

זהר בלום – מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: “החינוך בראש. ברכות לרונית מוסלר, מנהלת ביה״ס רמת אלון על זכייתה בפרס החינוך המחוזי כמנהלת פורצת דרך. וועדת הפרס אף המליצה עליה כמועמדת לפרס החינוך הארצי. רונית מוסלר מנהלת מזה כשמונה שנים את ביה״ס רמת אלון ובארבע השנים האחרונות הצמיחה בו מסלול מצליח של חינוך ברוח הדמוקרטית. רונית, אנחנו גאים בך ומוקירים את העשייה החינוכית הנפלאה שלך, בצוותא עם הצוות הנהדר בבית הספר רמת אלון”.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏2‏ אנשים‏ ו‏אנשים עומדים‏‏

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן