רוני לוגסי פותחת שנה עם תוכנית רדיו חדשה: ריטמו על הבוקר

צילום ניר עצמון (1)

תוכנית הרדיו  השבועית הראשונה של רוני לוגסי עלתה לאוויר בימים אלו. התוכנית משודרת ברדיו החברתי הראשון מידי יום חמישי ב9:00 בבוקר. ריטמו – בתרגום מספרדית: קצב.

החזון של התוכנית הוא לשנות את קצב החיים, לבחור כל בוקר מחדש כשאנו קמים מה יהיה הקצב של אותו היום ולא להפסיק לנוע, לבחור בכל יום מחדש את האנרגיות החיוביות שמגיעות אלינו כי הן יובילו אותנו לאושר הפנימי וזו הדרך הסלולה להצלחה. התוכנית עוסקת במגוון נושאים שעל סדר היום הציבורי, תרבות, חינוך ועוד… ומארחת מגוון רחב של אושיות מרתקות ומחכימות, כאשר כל דמות מביאה אתה קצב שונה ותנועה חדשה.

רוני מארחת לפינה קבועה את טל שליו ממרכז שליו במודיעין – לרומם את הרוח לממש את החומר. בפינה, טל מעניקה טיפים כיצד למצוא את האנרגיה שמתקרבת אלינו בראי פרשת השבוע. האזנה לתוכנית תעזור לכם להתחיל את סוף השבוע עם תובנה חדשה לחיים, ומשימה חדשה שתגרום לכם לחייך יותר.

ניתן להאזין לתוכנית בכל אחד מהקישורים הבאים :

האזנה shoutcast.ilcast.com:8934/listen.pls?sid=

צפייה https://ytn.co.il/hevratv/

ובפייסבוק https://www.facebook.com/roni.lugassy

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן