news08.net/ads.txt

רונן חנניה, תושב קרית מלאכי לשעבר, נרצח בפיגוע בקריית ארבע

רונן חנניה מוכר מאוד לתושבי קרית מלאכי, שכן רק לפני שנה עזב את העיר הדרומית לפני שעבר להתגורר בירושלים. חנניה ז”ל, בן 50 במותו, נפצע באורח אנוש בפיגוע הירי בקריית ארבע. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע מותו.

דניאל חנניה, בנו מבקש מהציבור ללוות את אביו בדרכו האחרונה. “אבא היה איש של חסד, איש של אהבה ומצוות, שאהב וסייע לכל אדם. אבא היה איש של שלום. הוא נרצח אתמול על ידי איש שפל, רוצח נתעב. אני רוצה שכולם יזכרו את אבא שלי, ומי שהוא היה ומבקש לכבד אותו ולהגיע להלוויה שלו בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים”, אמר.

בתוך כך, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, הגיע הבוקר לזירה בה התרחש פיגוע הירי. הרמטכ”ל ערך תחקיר ראשוני עם המפקדים בנקודת האירוע, ושוחח עם הרבש”ץ אשר קפץ לאירוע וניטרל את המחבל. הרמטכ”ל הביע הערכתו בפני הרבש”ץ על פועלו באירוע.  בנוסף, הרמטכ”ל קיים הערכת מצב עם מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף אבי בלוט, מפקד החטיבה המרחבית יהודה, אלוף-משנה ישי רוזיליו, במסגרתה הוצגו לו הצעדים להמשך הגברת הפעילות הביטחונית, פריסת הכוחות במרחב אזור יהודה ושומרון וחסימת הצירים במרחב העיר חברון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן