news08.net/ads.txt

רועי שרעבי מונה לסמנכ”ל הסתדרות חברת העובדים על ידי היו”ר ארנון בר דוד והמנכ”ל החדש, קובי טריפטו

חבר מועצת העיר רחובות ומחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי, מונה היום (ראשון) לאייש את תפקיד סמנכ”ל חברת העובדים לאחר שנבחר פה אחד בישיבת הנהלת חברת העובדים של ההסתדרות שבראשה עומד ארנון בר דוד.

יו”ר ההסתדרות והמנכ”ל הנבחר, עו”ד קובי טריפטו ברכו על בחירתו של רועי שרעבי והמעבר לתפקיד המקצועי על סמך כישוריו ויכולותיו ואף ציינו כי אין להם ספק ששרעבי – האוחז בתואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים – יתרום רבות לחברה.

רועי שרעבי מסר: “אני מודה לחברי ההנהלה ובמיוחד לארנון בר דוד יו”ר ההסתדרות על האמון וההזדמנות להביא לידי ביטוי את כישוריי המקצועיים לצד תרומתי להסתדרות. אני סמוך ובטוח שנעבוד בשיתוף פעולה מלא ונוביל את החברה להישגים והצלחה. בהזדמנות זו אאחל הצלחה לעו”ד קובי טריפטו על בחירות למנכ”ל החברה”.

חברת העובדים הינה הזרוע הכלכלית של ההסתדרות שתחתיה רשת החינוך ובתי הספר עמ”ל, רשת בתי האבות משען , רשת הקאנטרי, מועדון נכון ואת כלל הנכסים של ההסתדרות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן