news08.net/ads.txt

רועי שרעבי: “תקציב התמיכות לעמותות הספורט יעלה בכ-200 אלף שקלים”

רועי שרעבי

רועי שרעבי

מחזיק תיק הספורט בעיריית רחובות, חבר המועצה רועי שרעבי, נפגש עם ראש העיר רחמים מלול, ודן עימו בסוגיית התמיכות לעמותות הספורט בעיר לשנת 2019.

מלול נענה לבקשתו של שרעבי והעמותות ייהנו מתוספת בגובה של 200 אלף שקלים. את הדברים אישר היום (ראשון) שרעבי אשר אמר לניוז אפס שמונה: “אכן התקיימה פגישה בין ראש העיר לביני בנושא החשוב. לראש העיר חשובות מאוד עמותות הספורט ובכוונתו לסייע להן יותר בשנה הזו. לפיכך התקציב יגדל בכ-200 אלף שקלים לבקשתי. נמשיך לתמוך ולסייע לענפי הספורט ברחובות. אני מבקש לנצל את הבמה ולהודות לראש העיר רחמים מלול, על הנכונות והרצון הגדול לתמוך בספורט ובאנשיו”.

כזכור, שרעבי קיים פגישה ראשונה עם נציגי קבוצות הכדורגל בעיר והבטיח לסייע להם. הפגישה הוגדרה על ידי כל הצדדים כמוצלחת מאוד וניכר כי הספורט בעיר נמצא בפיתחה של תקופה חדשה, מעניינת ומאתגרת. בפגישה נדונו מספר נושאים מרכזיים הקשורים לעתיד הכדורגל בעיר.

לדברי נציגי הקבוצות, “ניתן היה להרגיש שרוחות חדשות מנשבות מה שהגדיל את רף האופטימיות של מועדוני הכדורגל בעיר. אנו מודים לרועי על המפגש ונירתם לכל מאמץ שנידרש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן