news08.net/ads.txt

רופאת הילדים ד”ר שירי ברקן הצטרפה לנבחרת המומחים במאוחדת ברחובות

רכש חדש ומשמעותי במאוחדת: ד”ר שירי ברקן, מומחית ברפואת ילדים, הצטרפה לנבחרת של קופת החולים מאוחדת במרכז הרפואי בשכונת רחובות ההולנדית

קופת החולים מאוחדת מרחיבה את שירותיה ברחובות – עם דגש על רפואת הילדים. ד”ר שירי ברקן, מומחית לרפואת ילדים הצטרפה לנבחרת רופאי הילדים במאוחדת ותקבל את לקוחות הקופה ברחובות והסביבה במרכז הרפואי ברחובות ההולנדית.

ד”ר ברקן למדה רפואה בהדסה עין כרם בירושלים, לאחר מכן התמחתה ברפואת ילדים וברפואה דחופה בילדים, בבית החולים אסף הרופא (שמיר), שם היא עובדת עד היום, במיון הילדים.

לדברי ד”ר ברקן הנותנת מענה רב גם בשיטה ההיברידית, “עיקר הפניות המקוונות והטלפוניות הן לצורך הפניות לביצוע בדיקות קורונה. עיקר הפניות למרפאה הן בגלל מצבים לא זיהומיים,  חבלות, פריחות, תינוקות חדשים – למעקב וממש ממש לאחרונה – שוב עם מחלות חום. אסור לשכוח שיש ווירוסים נוספים חוץ מווירוס הקורונה. אמנם חלה ירידה משמעותית בשיעורי ההדבקה, בגלל הריחוק ועטיית המסכות, אך עם החזרה למסגרות כצפוי מתחילה גם החשיפה לחולים מאומתים ולכן אני ממליצה להקפיד ולשמור על כללי הריחוק, המסכות ועל כלל המלצות משרד הבריאות, שהרי כולנו רוצים לחזור לחיים הרגילים שהכרנו קודם”.

כתובת: הר הצופים 17, שכונת רחובות ההולנדית. זימון תורים במוקד 3833*, באפליקציה ובטל’ 08-9311811

***

ד”ר גיא סיאני, רופא הילדים האהוב והוותיק, מונה למנהל המרכז לבריאות והתפתחות הילד של מאוחדת ב’קדמת ראשון’. ד”ר סיאני (48, נשוי ואב לילד), רופא משנת 2012, מומחה ברפואת ילדים מזה שבע שנים. ד”ר סיאני הצטרף למאוחדת לפני שלוש שנים וכעת בנוסף לעבודתו כרופא הילדים במרפאה, הוא יוביל וינהל את המרכז החדשני לבריאות והתפתחות הילד של מאוחדת.

לדברי ד”ר סיאני, “היחידה לבריאות והתפתחות הילד במאוחדת בראשון לציון, תיתן מענה ושירות לתושבי ראשון והסביבה. הרופאים והמטפלים מומחים כל אחד בתחומו בטיפול בילדים בשלבי ההתפתחות השונים ובהורים כמעטפת אחת. הצוות הרב מקצועי רואה את הילד, משפחתו וסביבת המגורים שלו כאחד – ובכך מגיעים לתוצאות טובות יותר. אציין כי במאוחדת מקפידים על תהליך משותף עם ההורים כחלק בלתי נפרד מהמערך הטיפולי ואנו רואים בכך חשיבות עליונה”.

המכון להתפתחות הילד במאוחדת מעניק שירות לילדים (ולהוריהם) בגילאי 0-9 ולילדים סומאטים ואוטיסטים בגילאי 0-18. במכון ניתנים אבחונים וטיפולים בזמינות טובה ואת פעילותו מלווים מנהל מרחב יהודה-חוף, אורי אטון שיזם והקים את המרכז בשיתוף ד”ר סיאני וד”ר רויטל סימן טוב, מנהלת מערך התפתחות הילד המחוזית. המכון מציע מגוון של שירותים מתקדמים בזמינות תורים גבוהה לרבות ריפוי בעיסוק, קלינאית תקשורת, פיזיותרפיה, עובדת סוציאלית, פסיכולוגית התפתחותית ורופא התפתחותי.

בנוסף לאבחונים ולטיפולים יתקיימו במכון להתפתחות הילד סדנאות בקבוצות להורים ולילדים, יגיעו ניידות אבחון לביצוע אבחונים מיוחדים ויתקיים גם השירות ההיברידי במסגרתו יתבצעו אבחונים וטיפולים באמצעים הדיגיטליים.

לדברי דני מושיוב, מנהל מחוז דרום במאוחדת: “הקמת המכון להתפתחות הילד ומרכז בריאות הילד במתחם משולב מהווה בשורה עבור תושבי ראשון לציון והסביבה. המרכז מרווח, מקצועי, יש בו את הרמה הרפואית הגבוהה ביותר וזו ההשקעה הכי טובה והכי נכונה עבור המטופלים שלנו. אני רוצה להודות לכל מי שטרח ועמל בהקמת המכון, נמשיך להרחיב את שירותנו בעיר”.

המרכז לבריאות והתפתחות הילד של מאוחדת במרכז הרפואי ‘קדמת ראשון’ בכתובת פיקא 31, ראשון לציון. זימון תורים ומידע באפליקציה ובטל’ 03-9480808.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן