news08.net/ads.txt

רוצחו של שלומי תורג’מן, אושרי חבה, פונה לבית החולים תחת שמירה כבדה בעקבות כאבים בחזה

אמבולנסים בקפלן

האסיר אושרי חבה, שהואשם בהריגת חברו שלומי תורג’מן בכרם התימנים בדצמבר 2011, הועבר לאשפוז בבית החולים קפלן תחת אבטחה כבדה של שירות בתי הסוהר.

חבה בן ה-36 פונה אל בית החולים לאחר שהתלונן על לחצים בחזה. כזכור הוא הרג ביריות את חברו הטוב שלומי תורג’מן בדירה בשכונת כרם התימנים בתל אביב בחודש דצמבר 2011. מיד לאחר ביצוע הרצח, אחת השכנות הבחינה בדם שנוזל מדלת הדירה, היא הזעיקה את כוחות המשטרה שראו את תורג’מן מתבוסס בדמו וצוותי רפואה נאלצו לקבוע את מותו.

“החבר הטוב”, אושרי חבה, סייע למשפחתו בסידורי הלוויה ובתוך 48 שעות נעצר בחשד לביצוע הרצח. תחילה הוא הכחיש את החשדות אך בהמשך החקירות הוא נשבר, הודה ואף שיחזר את מעשיו.

לחוקרי המשטרה הוא סיפר שתורג’מן סחט ממנו כספים במשך תקופה ארוכה. על הרקע הזה פרץ ביניהם ויכוח, לגרסתו של חבה, תורג’מן איים עליו באקדחו, חבה הצליח לחטוף אותו מידיו וירה בו למוות ארבעה כדורים מטווח קצר, במהלך משפטו טען כי פעל מתוך הגנה עצמית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן