news08.net/ads.txt

רותי זלוף, מקימת כדורסל הנשים ברחובות, מונתה לאחראית על קידום ספורט נשים בעיר

רותי זלוף, מי שהקימה את מועדוני כדורסל הנשים ברחובות, תנהל בהתנדבות את תחום קידום ספורט הנשים בעיר מטעם החברה העירונית לתרבות וספורט. ח”מ רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “ראויה לכל הערכה על פועלה רב השנים”.

רותי זלוף (71), מי שהקימה לפני כ- 10 שנים יחד עם אגדת הכדורסל אינה בוטנקו את קבוצת כדורסל הנשים, מונתה על ידי מחזיק תיק הספורט במועצת העיר, רועי שרעבי, לאחראית על קידום ספורט הנשים בעיר בהתנדבות מלאה. 

ברקע להחלטת שרעבי על המינוי, עומד פועלה רב השנים של זלוף כמנהלת קבוצות כדורסל הנשים בעיר, לצד  בוטנקו, מאמנת הקבוצה והמנהלת המקצועית של המועדון. בעשור האחרון צמח המועדון תחת ניהולה של זלוף והוא מונה כיום כ- 5 קבוצות ילדות, נערות ונשים- הכוללות כ-300 משתתפות, 60 מתוכן משחקות בליגה התחרותית. 

רועי שרעבי, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט, בירך את זלוף, ואמר כי: “רותי קידמה את כדורסל הנשים בעיר להצלחות גדולות, מתוך רצון לעלות את ההשתתפות הנשית בספורט העירוני וכעת מבקשת לפעול לקידומן של נשים בענפי ספורט עממי נוספים. כמו בכל תחום, לשמחתי, אנו עדים ליותר ויותר נשים מובילות ובעיר הלכה ונבנתה שדרת מנהיגות נשית, ואני רואה חשיבות רבה לנושא. המינוי של רותי הוא בהחלט אמירה מבחינתנו, ואני מודה לה על הרצון לפעול בהתנדבות מלאה לעודד נשים נוספות להפוך את הספורט לדרך חיים”.

זלוף, מי שסיימה קורס דירקטוריות במסגרת פורום קידום האשה העירוני ופעילה בוועדת נשים באיגוד הכדורסל בישראל, הודתה על המינוי, והסבירה מה מניע אותה להמשיך ולהרחיב את פעילותה: “חייבים לשנות את התפיסה של נשים ש’אין לי זמן להתאמן’, אני רוצה שלנשים תהיה ההזדמנות לזנק קדימה מנקודה שווה לגברים, לתת להן את האפשרות לבטא את עצמן בכל התחומים- כדורסל, אגרוף, הליכה ועוד ועוד, בדיוק כפי שהזדמן לגברים מאז ומתמיד. חשוב לי מאוד לתת מענה לכל האוכלוסיות בעיר ולכל הגילאים, כי כולן יכולות וצריכות להשתמש בספורט כמנוף לביטוי עצמי ואורח חיים בריא ונכון”. זלוף אמרה עוד כי היא תקדם קבוצת הליכה לנשים בעיר וביקשה להודות לרועי שרעבי, לסגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’ ולאיציק עובדיה “שנתנו לי את האפשרות להיות אחראי בנושא חשוב ומשמעותי לקידום נשים ברחובות”.

איציק עובדיה, מנכ”ל החברה העירונית לתרבות וספורט, האמון על קבוצות ופעילות הספורט בעיר, מסר כי: “ההחלטה למנות את רותי לתכלל בהתנדבות את תחום ספורט הנשים בעיר, מגיעה על רקע פועלה למען קבוצת הכדורסל ומתוך רצון לפתח לענפים נוספים. אין לי ספק שרותי תפעל לדחוף נשים נוספות לאורח חיים ספורטיבי ובריא ונפעל בשיתוף פעולה על מנת לקדם את היוזמות שיעלו מהשטח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן