news08.net/ads.txt

רחובותיים, הצטרפו לחלוקת המזון של עיריית רחובות לקראת ראש השנה!

האגף לשירותים חברתיים קורא לתושבי העיר להצטרף למבצע מיוחד לחלוקת מזון לנזקקים לקראת ראש השנה. החלוקה תקיים בימים ראשון-שלישי בשבוע הבא (18-20.9) בין השעות 15:00-21:00, להרשמה להתנדבות לחצו על הלינק > https://bit.ly/3U4vnJV

בעוד כשבועיים כולנו נחגוג את ראש השנה סביב שולחנות עמוסי מאכלים ומטעמים עם המשפחות, החברים והקרובים. על מנת שכל תושבי העיר יזכו לחגוג את ראש השנה בכבוד, האגף לשירותים חברתיים יקיים בשבוע הבא מבצע מיוחד לחלוקת חבילות מזון לכ-1,500 בתי אב בעיר. המבצע יתקיים בימים ראשון-שלישי (18-20.9.22) בין השעות 15:00-21:00. תושבים המעוניינים להצטרף לחלוקת חבילות המזון יתבקשו להגיע עם רכבים לסניף הצופים של שבט שניר (רח’ סירני 54) בשעות המוזכרות. המתנדבים יצאו לחלק את חבילות המזון לתושבים מעוטי יכולת בכל העיר, כדי שגם הם יזכו לחגוג את פתיחת השנה החדשה בכבוד. מומלץ להגיע להתנדבות בזוגות.

איסוף ואריזת חבילות המזון והחלוקה נעשים בשיתוף פעולה של היחידה להתנדבות במח’ משאבי קהילה באגף לשירותים חברתיים, ארגון נחמה לישראל, חניכי שבטי הצופים: שניר, סער, יאיר, ירדן ותלמידות אולפנת צביה.

האגף לשירותים חברתיים מוביל את מערך המתנדבים של עיריית רחובות ותושבים המעוניינים להצטרף למאגר המתנדבים העירוני מוזמנים להירשם בלינק הבא > www.rehovot.muni.il/686/

ראש העיר רחמים מלול: “לקראת החגים, אנחנו דואגים גם למי שאין מי שידאג להם. כל אחד יכול להצטרף ולהעניק מזמנו בסיוע בחלוקת המזון למשפחות מעוטות יכולת. אני מזמין את כל מי שיכולים – בואו לתת לקהילה, ולהירתם יחד איתנו למבצע חלוקת המזון, כדי שכולם בעיר יחגגו את החג בכבוד”.

חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק התיק לשירותים חברתיים: “במהלך כל השנה אנו דואגים ותומכים בתושבים נזקקים ומעוטי יכולת. כעת, לפני תקופת החגים אנו מחזקים את החיבוק והמעטפת ודואגים שכל תושבי העיר יזכו לחגוג את החג בשמחה ובכבוד. אני מזמין כולם להצטרף אלינו לחלוקה בשבוע הבא – אני אחכה לכם שם”.

בת-חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “היחידה להתנדבות במח’ משאבי קהילה מובילה את הפעילות החשובה הזו לקראת ראש השנה וזאת ההזדמנות של התושבים להצטרף למצווה חשוב ועשייה מבורכת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן