news08.net/ads.txt

רחובות: גן רחל זכה בפרס החינוך המחוזי

הגן מועמד גם לפרס חינוך ארצי

משרד החינוך העניק לגן רחל ברחובות את פרס החינוך המחוזי וכעת הגן מועמד לפרס חינוך ארצי. את הגן בחנה ועדה של משרד החינוך שציינה כי הגן “משדר חדשנות ועתידנות כבר מרגע הכניסה לחצר, דרך מהפינות המשלבות בחצר,  תאטרון הפלייבק הפתוח, שילוט לוח כפל צומח, באר שאיבה ומגוון אלמנטים ייחודים נוספים”.

הגן פורץ דרך בהיותו גן ממלכתי-חרדי, ובו מדוברות 2 שפות – יידיש ועברית. פעילות הגן מתקיימת במבנה ובחצר והילדות פועלות בסדר שהן בוחרות, בהתאם לנושאים הקרובים לליבן. במסגרת הלימודים בגן הילדות לומדות על נושא קיימות וסביבה, עוסקות ביצירה, אורח חיים בריא ועוד.  עוד במסגרת פעילות הגן- הגננת מצליחה להניע הצוות ביעילות ומקדמת שיתופי פעולה משמעותיים עם מוסדות החינוך ועם בית האבות הסמוכים. בין צוות הגן להורים נרקם שיתוף פעולה יוצא דופן וההורים מוזמנים לבקר בגן במהלך יום הלימודים. כמו כן, התהליכים שמתחילים בגן בשעות הבוקר, ממשיכים עם ההורים בבית בשעות אחר הצהריים, דבר היוצר חיבור משמעותי בין הגן לבית התלמידה.

ועדת הפרס בחרה להעניק לגן רחל את פרס החינוך המחוזי בהתאם לסעיפים הבאים:

*גישת הוראה בגן שהינה עצמאית וחוקרת, הגננת וצוות הגן  מנהלות מעקב אחר הישגי התלמידות ומקדמות את הילדות  ומובילות אותן לרמה הנדרשת לכניסתן לכיתה א’.

*הגן מכיל את כל ילדות הקהילה ונותן מענה לתלמידות בכל הרמות. גם תלמידות מתקשות ובעלות צרכים הנמצאות בגן מקבלות מענה מצוות הגן וגננת השילוב.

*הגן משדר אסתטיקה וחדשנות כבר מעת הכניסה לחצר הגן, פינות יחודיות כגון תיאטרון פלייבק, לוח הכפל צומח ועוד משדרים מקצועיות וחשיבה על כל פרטי בחצר ובגן עצמו.

הישג זה מצטרף לשורת הישגים יוצאי דופן של מערכת החינוך העירונית בשנים האחרונות: בשנת 2021 זכתה העיר רחובות בפרס חינוך ארצי ובשנה החולפת הוענק פרס חינוך מחוזי לבתי הספר ניצני המדע וישיבת אמי”ת המר. בנוסף, מנהלת בית הספר רמת אלון, רונית מוסלר זכתה בשנת 2022 בפרס החינוך המחוזי למנהלים פורצי דרך.

רחמים מלול ראש העיר: “אנו גאים בזכייה של גן רחל בפרס החינוך המחוזי ושמחים לראות שרחובות קוטפת פרסים בכל זרמי החינוך- הממלכתי, הממלכתי דתי וגם ממלכתי-חרדי. הזכייה שייכת לכל העוסקים במלאכה: מערכת החינוך העירונית, צוות הגן, ההורים וכמובן הילדות”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום: “במשך שנים אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים ואנו גאים ושמחים לראות גם תוצאות. גן רחל מסמל עשייה ושותפות, נתינה ולמידה ואני שולח ברכות לצוות הגן, ההורים והתלמידות היקרות על ההישג החשוב”.

ראש מינהל החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: “הצוותים החינוכיים בעיר עוסקים בעבודת קודש ומחנכים את הדור הבא לערכים, חדשנות ומצוינות. הזכייה של גן רחל בפרס החינוך המחוזי מעידה על השקעה בלתי פוסקת של הצוות, סבלנות, יצירתיות ומקצועיות”.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן